چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش، تاکید کرد؛ پرورش نسل آینده کشور مصداق بارز باقیات الصالحات / ارزش دو چندان کار معلمان با وجود گسترش فضای مجازی

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر این که آینده روشن هر کشوری در گرو پرورش نسلی اندیشمند و تلاشگر است، گفت: تربیت نسلی که آینده یک کشور را پایه گذاری و تضمین می‌کند، مصداق بارز مفهوم باقیات الصالحات است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت‌، دکتر حمید رضا امام پناهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: معلمین فرهیخته کشورمان نسلی نوگرا و عدالتخواه را تربیت کردند که تحت رهبری خمینی کبیر و بهره گیری از تعالیم متعالی اسلام توانست طومار سلطنتی ۲۵۰۰ ساله را درهم بپیچد.

وی افزود: در دوران حاضر نیز معلمان روشن بین کشورمان نسلی را پرورش می‌دهند که پاسدار میراث امام راحل و حامل اندیشه های ناب اسلام انقلابی هستند.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر این که زیربنای اصلی توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است، گفت: برای بهره مندی از کشوری با توسعه متوازن و همه جانبه ، مهمترین وظیفه بر عهده آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد‌: هر سیستم آموزشی که دارای آموزش و پرورش پویا و قوی باشد‌، شهروندان و مدیرانی کارآفرین، تلاشگر، اخلاق مدار، پاک دست و اندیشمند تربیت خواهد کرد؛ که وجود چنین انسانهایی مصداق عینی باقیات الصالحات است.

امام پناهی با بیان این نکته که معلمی شغل انبیاست، اظهار داشت: معلمین و اساتید دانشگاه ها با تربیت انسانهایی با شخصیت والا و متعهد نخستین معماران تحول مثبت در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور هستند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اهتمام دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی فرهنگیان گفت: در اظهار هر نوع مطالبه ای باید مواظبت کرد تا مسیر به بیراهه کشیده نشود تا خدای ناکرده موجبات تخریب نظام نشود.

دکتر امام پناهی با تاکید بر اینکه برای توسعه آموزش و بروز رسانی زیرساخت های آموزشی در مدارس و آموزشگاه ها، باید برنامه محور عمل کنیم، افزود: اگر برای فضای مجازی و استفاده درست آموزشی از آن برنامه نداشته باشیم، فضای مجازی در تقابل با آموزش‌های معلمان و اساتید، مدارس و دانشگاه ها عمل و از فرصت تبدیل به تهدید خواهد شد.

در پایان این جلسه به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش از نقش امید بخش و پیگیر اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت‌؛ با اهداء لوح تقدیر توسط سرپرست فرمانداری رشت ، قدردانی بعمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …