چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رشت در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی، تاکید کرد؛ ضرورت شتاب بخشیدن به خدمات نوین الکترونیکی در تامین اجتماعی

سرپرست فرمانداری رشت بر ضرورت شتاب بخشیدن به خدمات نوین الکترونیکی در اداره کل تامین اجتماعی، تاکید کرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی در نشست با دکتر علی حسین نژاد مدیر کل‌ تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی بسیار فراگیر است، افزود‌: تامین اجتماعی همانطور که از نامش برمی‌آید امنیت اجتماعی را به همراه دارد و کمتر قشری است که در جامعه با این مجموعه بزرگ سروکار نداشته باشد .

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از موثرترین سازمان‌های خدمات رسان کشور است از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک به عنوان یک اقدام مهم قدردانی و اعلام کرد: فرمانداری برای توسعه خدمات درمانی با سازمان تامین اجتماعی همکاری می کند.

وی افزود: در دنیای امروز سازمان‌ها تلاش می کنند با بهره گیری از بهترین کارشناسان و متخصصان و تامین زیرساخت های فنی در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی پیشرو باشند و خدمات خود را بدون نیاز به مراجعه شهروندان ارائه کنند و در پی آن ضمن کاهش هزینه ها، رضایت مخاطبان خود را کسب کنند.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه حمایت از واحدهای تولیدی مستلزم برطرف کردن موانع تولید است، اظهار داشت: تامین اجتماعی در حوزه حمایت از تولید نقش مهمی را عهده دار است و بایستی مساعدت بیشتری برای حمایت از واحدهای تولیدی صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت های ممکن برای حمایت از تولید در شهرستان استفاده خواهیم کرد، افزود: حمایت از تولید،اشتغال جوانان را به همراه دارد و اشتغال جوانان به ارتقای امنیت و آرامش در جامعه می انجامد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …