چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رضوانشهر: حماسه بزرگ نهم دی پیوند امت با ولایت بود

همای گیلان، مهندس محمد مهدی مظفری در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با محوریت ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در جمع مدیران شهرستان ،ضمن عرض تسلیت عالم ربانی حضرت آیت الله هاشمی شارودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به همه ملت شریف ایران اسلامی اظهار نمود: حماسه عظیم نهم دی تجلی حضور مومنانه و توام با بصیرت ملتی بیدار و آگاه در صحنه بود که پیوند نا گسستنی خود با مرجعیت دینی و ولایت را به اثبات رساند.

مهندس مظفری گفت: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله های آنان را نمی خورند و پای این انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی در ادامه بر حضور همه مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان در مراسم محوری نهم دی تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و از فتنه‌گری و آسیب رساندن به نظام اسلامی هرگز دست برنمی‌دارند لذا باید هوشیار باشیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه محترم بخش پره سر نیز دراین جلسه افزود: حماسه عظیم ۹ دی دست رد به سینه دشمنان داخلی و خارجی و بیعت مردم با ولی امر مسلمین و حضور با بصیرت آنها در دفاع از ارزش ها و رهبری و تودهنی به فتنه گران بود.

سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: ۹ دی روز حماسه و اقتدار ملت ایران بود که نقشه های دشمنان را درهم کوبید و مردمی، خودجوش و همگانی بود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …