چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان: گره گشایی از مشکلات مردم مهمترین سفارش ریاست محترم جمهور است

سرپرست فرمانداری رضوانشهر خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت خالصانه به آنان از مهمترین سفارشات ریاست محترم جمهور می باشد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، ظهر روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند مهندس سید نادر صفوی میرمحله در دوازدهمین جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنان امام زمان(عج) گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت خالصانه به آنان از مهمترین سفارشات ریاست محترم جمهور می باشد که باید اولویت همه مدیران شهرستانی باشد.

وی با بیان اینکه گفمتان دولت سیزدهم جناب آقای دکتر رئیسی یک گفتمان انقلابی، ارتباط مستقیم با مردم، تسریع در خدمات‌رسانی، توزیع عادلانه امکانات، مقابله با رانت و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی است، خطاب به مدیران شهرستانی تاکید کرد: گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم از اولویت های دولت سیزدهم است که نتیجه آن موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و تقویت سرمایه اجتماعی می باشد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به موضوع مهم تنظیم بازار که امروز جزء اولویت های دولت مردمی است، ضمن قدردانی از اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بر تشدید نظارت و بازرسی ها در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: برای تعادل در بازار شب عید، علاوه بر اینکه بازاریان در قیمت‌گذاری‌ها باید رعایت انصاف و وجدان را داشته باشند، مردم نیز باید پای کار بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی و برخوردهای لازم با متخلفان صورت پذیرد.

مهندس صفوی همچنین بر نظارت و پالایش نانوایی ها از جهت بهداشتی، کیفیت نان و مشتری مداری و … در جهت رضایتمندی مردم از سوی بازرسین تاکید کرد.

وی گفت: در راستای تنظیم بازار شب عید مقدار ۲۲ تن انواع برنج هندی و تایلندی، ۱۱تن شکر خانوار، ۱۵ تن شکر قنادان، ۱۹ تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی، ۱۷ تن مرغ منجمد، ۱ تن گوشت منجمد، ۱۵تن میوه شب عید با قیمت مصوب در فروشگاه ها و تعاونی های روستایی به مردم شریف شهرستان توزیع شده است.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در ادامه با قدردانی از اقدامات و تلاش های کادر بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت که در خط مقدم مقابله با بیماری و تامین سلامت جامعه تلاش می کنند، با تاکید بر تشویق و ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا گفت: رضوانشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و رعایت پروتکل ها همچنان مورد انتظار است.

مهندس سید نادر صفوی تصریح کرد: براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا تزریق ۲ دز واکسن برای مسافران و میهمانان نوروزی الزامی است، لذا اداره میراث فرهنگی با همکاری دیگر دستگاه ها بر واحدهای اقامتی و هتل ها نظارت دقیق در این راستا داشته باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان رضوانشهر تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی از سوی دستگاه های متولی امر و همچنین بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری ها صورت گیرد.

مهندس صفوی بیان داشت: شهرداران، بخشداران و دهیاران نسبت به پاک سازی وردوی شهرها و روستاها و آماده نمودن فضای شهر و روستا برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تاکید بر حضور مدیران در بین مردم و پیگیری مشکلات آنان و تکریم ارباب رجوع گفت: مدیران دستگاه های اجرایی به هنگام خروج از شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوهایی راهیان نور گفت: راهیان نور از مصادیق بارز جهاد تبیین است و مهم‌ترین اثر برگزاری اردوهای راهیان نور در تربیت نسل‌های آینده، عجین کردن فکر آنها با فرهنگ ایثار و شهادت و قرار دادن آنها در مسیری است که حافظ ارزش‌های دینی، خون شهدا و پیرو ولایت باشند.

وی افزود: همه باید به وظیفه خود در حمایت و پشتیبانی از این کار بزرگ فرهنگی سهیم باشیم و همکاری لازم را با سپاه ناحیه شهرستان داشته باشیم.

همچنین در این جلسه حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر، اعضای شورای تامین، سخنان مبسوطی ایراد نمودند و روسای ادارات جهادکشاورزی، شبکه بهداشت و درمان و میراث فرهنگی شهرستان نیز به ارائه گزارش پرداختند.
در پایان جلسه شورای اداری جناب آقای دکتر حسین عظیمی نژاد به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رضوانشهر معرفی شد و از زحمات جناب آقای دکتر محمد ابروفراخ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی قبلی قدردانی شد، همچنین جناب آقای یعقوب مقدمی به عنوان مسئول حراست فرمانداری شهرستان رضوانشهر معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilani

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …