چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رودسر: تقویت صنعت بوم گردی رودسر زمینه‌ساز ایجاد اشتغال است


سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای شهرستان رودسر گفت: توجه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به بحث بوم گردی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای ساکنان بومی، کسب درآمد و بهبود وضعیت اقتصادی آنان باشد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر ، علی وارسته عصر دیروز در جلسه کارگروه بوم گردی این شهرستان اظهار کرد: توجه به بوم گردی می‌تواند برای حفاظت از محیط‌زیست و آداب و سنن مردم منطقه تأثیرگذار باشد.

➖وی بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای شهرستان رودسر تأکید کرد و افزود: توجه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به بحث بوم گردی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای ساکنان بومی، کسب درآمد و بهبود وضعیت اقتصادی آنان باشد.

➖سرپرست فرمانداری رودسر ظرفیت سنجی و نیازسنجی روستاهای دارای قابلیت جاذبه‌های مختلف گردشگری را مورد تأکید قرار داد و گفت: طبیعت بکر و جاذبه‌های زیبای مناطق مختلف شهرستان رودسر می‌تواند گردشگران و مسافران را برای حضور در این منطقه ترغیب کند.

➖وی با اشاره به اینکه در سطح گیلان ۴۰۰ روستا باقابلیت بوم گردی پیش‌بینی‌شده است بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای طرح بوم گردی بهره گرفت.

➖وارسته بوم گردی را یکی از اولویت‌های شهرستان رودسر برای ایجاد اشتغال خواند و تصریح کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری فراوان است و توجه به گردشگری می‌تواند موجبات تقویت کشاورزی منطقه را نیز فراهم کند.

 

 

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: ۶ پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت ۶۰۰ مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان: 6 پروژه بزرگ پست فوق توزیع با ظرفیت 600 مگاولت آمپر در کلان‌شهر رشت به عنوان مرکز اصلی ثقل بار استان احداث خواهد شد