چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری رودسر خبر داد تشکیل کمیته ویژه ساماندهی برداشت شن و ماسه در رودسر

سرپرست فرمانداری رودسر از تشکیل کمیته ویژه ساماندهی برداشت شن و ماسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش همای گیلان امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته شن و ماسه این شهرستان از برنامه‌ریزی اساسی برای ساماندهی و برداشت مهندسی رودخانه‌ها باشد خبر داد و اظهار کرد: این پس برای ساماندهی و برداشت اصولی مصالح، اداره صنعت و معدن شهرستان مکلف است درخواست‌ها را برای صدور مجوز حتی از شهرداران تا پیمانکاران دارای پروژه‌های عمرانی دریافت و پیگیری کند.

وی افزود: مسئول اصلی نظارت و پیگیری در مورد مصالح و شن و ماسه اداره صنعت و معدن بوده و از این به بعد اشخاص حقیقی یا حقوقی حق دخالت در این امور را ندارند.

سرپرست فرمانداری رودسر از تشکیل نشست تخصصی در مورد قیمت گذاری و آنالیز مصالح در ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: در این نشست از مسئولان استان در حوزه محیط زیست، صنعت و معدن و آب منطقه ای دعوت می‌شود.

جانبازی با با بیان اینکه تمامی موارد ساماندهی و دریافت مجوز برای برداشت مصالح و موارد دیگر با هماهنگی بخشداران صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: واگذاری اختیار عمل به دو بخش بخشداری و صنعت و معدن بطور قطع زمینه و بستر را برای حل اصولی و مهندسی مصالح در شهرستان فراهم می‌کند.

وی از تعزیرات حکومتی خواست به وظیفه خود در راستای مقابله با تخلف احتمالی از سوی شرکت‌های بهره بردار مصالح عمل کند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست./تسنیم

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …