چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه ی اشرفیه:وظیفه ی اصلی مدیران رسیدگی ب امور مردم وکارهای مربوط ب اداره ی خود است اگر از نماینده ای حمایت کنند با این روسا برخورد خواهد شد 

اختصاصی همای گیلان، نماینده ی شهرستان آستانه ی اشرفیه عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به آثار افزایش قیمت بنزین در جامعه گفت: بعد از افزایش بنزین مجلس مصمم بود تا برای اولین بار در تاریخ انقلاب یک طرح سه فوریتی را به صحن مجلس آورده و قیمت بنزین را کاهش دهند ولی با توجه بصیرت و اشرافیت مقام معظم رهبری به مسائل کشور مجلس از این طرح حمایت کرد.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه، در مجلس شورای اسلامی لازمه آرامش جامعه را خوش رفتاری مسوولان با مردم داسنت و گفت: مردم در همه عرصه ها حضوری فعال داشته و لایق ارائه بهترین خدمات هستند و مردم انتظار دارند مسوولان با آنان به خوبی رفتار شود.

قربانی با بیان اینکه روسای ادارات باید نهایت همکاری را با فرماندار انجام دهند، تصریح کرد: روسای ادارات باید در کمیته برنامه ریزی اجازه ندهند حتی یک ریال از اعتبار آنان کم و جابجا شود و بایدبرای احقاق حق اداره خود با فرماندار هماهنگی لازم را داشته و تمام جابجایی در ادارات بر عهده فرماندار است و‌کسی حق دخالت در این حوزه را ندارد.

وی با اشاره به اینکه روسای ادارات فقط باید مشکلات مردم را حل کنند، بیان کرد: هیچ رئیس اداره ای نباید وارد بعضی از فضاها شده خود را وارد بازی های سیاسی کنند زیرا اگر روسای ادارات به وظایف خود به درستی عمل کنند مردم این همه مشکل نخواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه، در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه یه لایروبی در انهار های آستانه اشرفیه افزود: اگر شیوه نامه ساماندهی رودخانه و انهار به درستی و به روش علمی انجام شود در سال زراعی مشکلات آب کاهش پیدا می کند که امیدوارم این امر محقق شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه با بیان اینکه به اینکه طبق قانون دولت می توانست قیمت حامل های انرژی را افزایش دهند، اظهار کرد: بر اساس تصمیم سران سه قوا و تایید مقام معظم رهبری همه نهاد ها مکلفند از این تصمیم حمایت کنند زیرا قطعا سران سه قوا صلاح کشور را همواره خواستار بوده و در این موارد هم قطعا اینگونه است‌‌.
وی لازمه ایجاد آرامش در جامعه را نظارت کافی نهادهای مربوطه در استان دانست و بیان کرد:در آستانه اشرفیه تیم های نظارتی بصورت شبانه روز در سطح بازار حضور فعال داشته و از ۲۷۱ مورد بازرسی ۳۴ مورد تخلف ثبت شده و تعزیرات حکومتی با این افراد برخورد می کند.
یونس محمودی با اشاره به میزان تملک دارایی انجام شده در آستانه اشرفیه گفت: تا الان ۴۰ درصد از اعتبارات به دستگاه های اجرایی شهرستان اختصاص داده شده و ۲۱ میلیارد تومان تملک دارایی انجام شده است لذا از مدیران درخواست دارم تمام تلاش خود را برای پیشرفت شهرستان انجام دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه از اختصاص مبلغ قابل توجه از سفر هیئت دولت به حوزه آب بندان و‌ انهار خبر داد و تصریح کرد: آستانه اشرفیه بعد از صومعه سرا دارای بیشترین انهار و آب بندان است و در سفر هئیت دولت یه استان گیلان ۸۰ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافته است که باید جهاد کشاورزی در این حوزه و دریافت اعتبارات به خوبی عمل کند.

محمودی با درخواست از مسوولان دولتی برای تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه بیان کرد: افتتاح و ساخت این پل بسیار به شهرستان در حوزه گردشگری کمک می کنپ به همین دلیل از مسوولان استانی و معاون وزیر مسکن درخواست دارم دارم برای تکمیل ساخت این پل اقدام کنند زیرا تمام سازه های این پل آماده است.

وی با اذعان به اینکه تکمیل پروژه های شهرستانی بدون بازدید و پیگیری انجام نمی گیرد، گفت: جدا کننده وسط جاده آستانه به کیاشهر، ‌تامین روشنایی و نصب سیستم سرعت سنج بسیار برای مردم مهم است و باید پیگیری های لازم در این حوزه انجام شود زیرا اگر سعی داریم پروژه ای تکمیل شود باید پیگیری های لازم در این حوزه انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید در جلسات حضور خود را بیشتر کنند، افزود: برگزاری جلسات باید از خود خروجی نشان دهد و لازمه انجام این کار حضور مدیران در کارگروه های شهرستان است به همین دلیل مدیران از فرستادن نمایندگان خود جلوگیری کنند.

محمودی با اذغان به اینکه استحکام انقلاب بدون رهنورد های مقام معظم رهبری امکان پذیر نبوده است، تصریح کرد: مردم دذ همه عرصه ها حضوری فعال داشته و با استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری کشور رو به پیشرفت حرکت می کند.
محمودی حمایت مدیران از نامزد های انتخاباتی را تخلف دانست و بیان کرد: وظیفه اصلی مدیران شهرستانی رسیدگی به امور مردم و کارهای مربوط به اداره خود است لذا اگر از نماینده ای حمایت کنند با این روسا برخورد می شود.

خبرنگار آتنا وشقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …