چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر: تلاش ما بر این است مناطق مسدود شده ی شهرستان رودسر ظرف امروز بازگشایی شود

به گزارش همای گیلان سرپرست فرمانداری شهرستان رودسردر نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان ، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: همه مسئولین بایدبا تمام توان در حل مشکلات بحران برف تلاش نمایندتا

بحران برف شیرینی دهه فجر را به کام مرد تلخ نکند.

DSC04637

 امیر جانبازی اظهار کرد:اگر نظام با تمام توان پیشرفت های علمی  و قله های صنعتی را در اختیار دارد مرهوم خون شهدا و پاسداری جانبازان و ایثارگران است.

وی ازبازگشایی مناطق پوشیده از برف ظرف امروز خبر داد و گفت : تمامی اهتمام مسئولان شهرستان بر این اصل استوار بوده که با بازبینی از مناطق مختلف ، نسبت به بازگشای مناطقی که هنوز مسدود هستند اقدام نمایند .

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد: تلاش همه دستگاههای اجرایی دربحران برف این است که شرایط را به حالت عادی برسانند و سعی نمایند در حل مشکلات مردم شهرستان سهم بسزایی داشته باشند.

جانبازی رودسری در ادامه از انجام چند عملیات سورتی پرواز از سوی بالگردهای هلال احمر ، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در این شهرستان خبر داد و گفت : تلاش برای نجات ۳ نفر گرفتار در برف در منطقه ی چشمه سرای چابکسر و نیز ارسال علوفه و مواد غذایی برای دامداران ادامه دارد

وی همچنین برضرورت مستندسازی خسارات ناشی از برف و انعکاس آن به استان خبر داد وتاکید نمود: مردم خسارت های های وارد شده  به اموال خود را به بخشداری ها و شهرداری های همان منطقه اعلام کنند.  این مهم کمک خواهد کرد تا حق و حقوق مردم شهرستان و خسارات ناشی از برف از استان دریافت گردد.  

DSC04630

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …