چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان اعلام کرد : افتتاح ۱۰۹ پروژه با اعتبار بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان در لاهیجان همزمان با دهه فجر /

سرپرست فرمانداری لاهیجان اعلام کرد :

افتتاح ۱۰۹ پروژه با اعتبار بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان در لاهیجان همزمان با دهه فجر /

آخرین وضعیت تقاطع غیـرهمسطح میدان گیل

همای خبـر-  روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ، روح الله بخشی نژاد در گفتگویی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت : مراسمات دهه فجر امسال در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت باشکوه برگزار خواهد شد .

سرپرست فرمانداری لاهیجان افزود : در دهه فجر امسال ۱۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در شهرستان لاهیجان به بهره برداری میرسد که در مقایسه با سال قبل با رشد ۲۸/۳ درصدی مواجه است.

وی خاطرنشان کرد : مهمترین پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال شامل  رفع ضعف ولتاژ برق در نقاط مختلف شهری و روستایی و احداث خطوط فشار متوسط و ضعیف توزیع برق ، آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی ،  اجرای پروژه آبرسانی به ۴ روستا، طرح تامین مسکن مدد جویی و اجرای طرحهای اشتغال زایی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ، اجرای طرح گازرسانی به یک روستا ، افتتاح دو هتل و یک ایستگاه باران سنجی هواشناسی است.

بخشی نژاد همچنین افزود : با افتتاح این پروژه ها ۷۳ فرصت شغلی دائم و ۶۵۴ فرصت شغلی موقت ایجاد شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان همچنین درخصوص آخرین وضعیت  تقاطع غیرهمسطح میدان گیل شهرستان نیز گفت : در حال حاضر عملیات روشنایی پل که دارای اهمیت بسیار بالایی است در حال انجام است و پس از تکمیل زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت و در زمان مناسب آیین افتتاح آن برگزار میشود .

روح الله بخشی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : در دهه فجر امسال علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی مراسمات فرهنگی ، هنری و اجتماعی مختلفی از جمله گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز در شهرستان برگزار میگردد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : حسن ختام مراسمات دهه فجر سال جاری، که حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری می باشد ، بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

انتهای پیام/

About نسرین عشقی

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد نمایشگاهی ایران

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو، بزرگترین رویداد نمایشگاهی ایران همای خبر- نقل از …