چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان: بی ثباتی بازار منجر به نارضایتی مردم میشود

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

بی ثباتی بازار منجر به نارضایتی مردم میشود 

همای،خبر نقل از  روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ، روح الله بخشی نژاد در دیدار با نمایندگان اتحادیه ها و اصناف شهرستان لاهیجان ، یکی از عوامل رضایتمندی مردم را رضایت از بازار دانست و گفت : بی ثباتی بازار منجر به نارضایتی مردم میشود .

وی با تاکید بر رعایت عدالت و انصاف در بازار ، اظهار داشت : افزایش بی رویه و بدون منطق اجناس میتواند به سودجویی عده ای و ناراحتی و نگرانی مردم منجر شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به نزدیکی به ایام دهه مبارک فجر و انتخابات ، این ایام را مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت : بازاریان در تمامی مقاطع تاریخ همراه و همگام با نظام و انقلاب بودند و در اغتشاشات سال گذشته هم شاهد بودیم که علی رغم همه تلاشهای دشمن بازاریان با عدم همراهی خود با اغتشاشگران ، دشمنان را مایوس و ناامید کردند .

بخشی نژاد امنیت روانی بازار را اولویت مهم دولت خواند و از اداره صمت خواست با آنانی که بدون مجوز و پروانه مشغول به کار هستند برخورد قانونی لازم را انجام دهد .

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات پایه ساز امنیت کشور است ، اظهار داشت : علی رغم همه سیاه نمایی های رسانه های معاند ، مردم از حق قانونی خود برای تصمیم سازی در آینده کشور با حضور در انتخابات بهره خواهند برد.

گفتنی است در این دیدار که با حضور معاون عمرانی فرمانداری ، رییس اداره صنعت معدن تجارت ، مدیر شهرک صنعتی شهرستان و رییس اتحادیه اصناف برگزار شد ، نمایندگان اصناف مختلف مسائل و دغدغه های خود را در حضور سرپرست فرمانداری لاهیجان مطرح نمودند.

https://t.me/farmandarilahijan/152

About نسرین عشقی

Check Also

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/

افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌خوانی ندارد/ بیش از ۱۴۰ طرح نیمه …