چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان در مراسم صبحگاه مشترک: وجود نیروی انتظامی میتواند موجب آرامش وامنیت جامعه شود+تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

سر پرست فرمانداری لاهیجان طی این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی گفت: مولفه های بسیاری است که نیروی انتظامی وظیفه ی آن رابر عهده دارد مهم‌ترین آنها اقتدار, عزت ،مهربانی و خدمت به مردم ومهترین آن درستکاری ، امانتداری و دفاع از ارزش هاست ,در حال حاضر نیروی انتظامی با هوشمندی و درک درست و به موقع از اوضاع کشور و اوضاع منطقه ای توانسته به عنوان سازمانی قدرتمند و توانمند و با عزت در میهن اسلامی نمود پیدا کند وبا پی گیری به موقع در همه موارد، با جلب رضایت اعتماد مردم، به درستی انجام وظیفه کند این نیرو، نیرویی در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایران بزرگ است .
وی افزود: یکی از ویژگی‌های مولفه های سازمان های موفق، آگاه بودن به مسائل و توانمندی‌های روز با استفاده درست از امکانات است ,نیروی انتظامی توانسته با امکانات روز و علم روز خود را همگام کند و توانست نیروی موفقی در سطح کشور باشد .

جانبازی اذعان کرد:مجموعه های نیروی انتظامی در خدمت به نظام و میهن بسیار با اهمیت است و ضرورت مقابله با تهدیدات را دارد وجود نیروی انتظامی می‌تواند موجب آرامش و امنیت در جامعه شود نیروی انتظامی فداکاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد ودر کنار صمیمیت و مهربانی و محبت ارزشمند است.
جانبازی با اشاره به سیل اخیر اذعان داشت: همیاری و وفاق نیروی انتظامی و سازمان های مردم نهاد با مسئولان این بود که توانستیم با کمترین خسارت سیل اخیر را پشت سر بگذاریم بنابراین هماهنگی با دستگاههای مسئول به عنوان یک ضرورت جهت نتیجه بخش بودن فعالیت‌های مطرح است و از جمله هماهنگی‌های لازم هماهنگی میان نیروی انتظامی و وزارت کشور و زیر مجموعه های مرتبط آن به ویژه شورای امنیت کشور است .
در ادامه جانبازی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت :حفظ اقتدار نیروی انتظامی در مقابل دیدگان مردم از واجبات است در کنار آن احترام به مردم نیز از واجبات است این دو باید همراه یکدیگر باشند .
وی افزود مولفه ی دیگر در کنار اقتدار و عزت وظیفه شناسی در چارچوب قانون و قانون مداری نیروی انتظامی نیروی انسان محور است برای انسان ها ارزش قائل است و شأنیت خدمات خود را در حفظ شخصیت انسان ها می داند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان: امنیت مردم خط قرمز ناجا و نیروهای مسلح است و در این زمینه با کسی معامله یا شوخی نداریم
درادامه مراسم صبحگاه مشترک سرهنگ عزیزی گفت :هفته ناجا برای ما فرصت مغتنمی برای ارتباط هرچه بیشتر با مردم به ویژه نخبگان اجتماع در جهت ایجاد تعامل و همکاری برای پیشگیری و کاهش جرایم است.
عزیزی لباس سبز ناجا را نشانه تعهد برای حفظ نظام جمهوری ایران و حفظ ارزشها و پاسداری از حقوق مردم دانست و گفت: مردم باید نیروی انتظامی را پناهگاه و مرجع خود بدانند و هرگاه با مشکلی برخوردندبا آسودگی به این مراکز مراجعه کننددر مقابل خاطیان و قانون‌شکنان ناجا را قدرت قاهره نظام جمهوری اسلامی بدانند.
فرمانده انتظامی لاهیجان خاطر نشان کرد:امروزه ناجا در بحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه در بعد اجتماعی مسئولیت بزرگی داشته است و برنامه‌های مدونی را در این مسیر پایه ریزی کرده است.
وی افزود شعار امسال هفته ناجا برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که پلیس مقتدر امین مردم است و افزود امنیت مردم خط قرمز ناجا و نیروی مسلح است و در این زمینه با کسی معامله یا شوخی نداریم.
در پایان از کارکنان نمونه نیروی انتظامی و پلیس افتخاری تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار و عکاس: شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …