چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان: لاهیجان همواره خاستگاه مهد پهلوانان و قهرمانان بوده است/با تقویت ورزش جامعه ای با نشاط خواهیم داشت

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

لاهیجان همواره خاستگاه مهد پهلوانان و قهرمانان بوده است/با تقویت ورزش جامعه ای با نشاط خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان: سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان شهرستان تقویت ورزش به ویژه ورزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و گفت : تواضع و فروتنی ، تقویت اراده و روح پهلوانی و قهرمانی را در ورزش نیز یاد می گیریم و با تقویت ورزش به ویژه ورزش همگانی ، جامعه ای با نشاط و سرزنده خواهیم داشت و از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری خواهد شد و حتما ً ضمن حمایت از برنامه های ورزشی ، برای توسعه ورزش شهرستان و توسعه اماکن ورزشی نیز کمک خواهیم کرد .

بخشی نژاد افزود : در شهرستان لاهیجان بستر مناسبی برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی و قهرمانی وجود دارد به هر اندازه که ورزش همگانی و قهرمانی را توسعه دهیم و امکانات لازم را برای آن فراهم کنیم ، کسب افتخارات بیشتر برای ورزش شهرستان توسط جامعه ورزشی را شاهد خواهیم بود .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در ادامه ضمن دعوت از جامعه ورزش شهرستان برای شرکت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن و با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات ، بیان داشت : انتخابات یک تکلیف و وظیفه ملی است ، شما عزیزان به عنوان نخبگان شهرستان در جامعه اثرگذار هستید و مردم را به شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه که انتخاباتی مهم است توصیه کنید و با انتخاب درست یک نماینده موثر ، در آبادانی و توسعه شهرستان تاثیرگذار باشید.

وی افزود : انتخابات مبنای مردم سالاری دینی است و در تمام انتخابات های برگزار شده از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همه برگزیدگان توسط آرای مردم انتخاب شده اند و سلامت انتخابات یکی از مهم ترین موضوعاتی است که همیشه رعایت شده است .

سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن برشمردن پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های هسته ای ، پزشکی ، تکنولوژی و نانو ، نظامی و اجرای پروژه های بزرگ و در سطح ملی ، کسب افتخارات زیاد در المپیادهای علمی و بسیاری دیگر از حوزه ها، خاطرنشان ساخت کرد : ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تحریم هستیم و همه این پیشرفت ها و توسعه در این بخش ها با اتکا به توان داخلی و اعتماد به جوانان و دانشمندان این مرز و بوم بدست آمده است و به لطف خداوند این توسعه و آبادانی تداوم خواهد یافت.

در این مراسم پس از بیان گزارش توسط رئیس اداره ورزش و جوانان ، تعدادی از روسای هیئت های ورزشی ضمن بیان نظرات و دیدگاه های خود ، در راستای توسعه ورزش شهرستان به ایراد سخن پرداختند.

 

در شهرستان لاهیجان تعداد ۴۸ هیئت ورزشی فعال وجود دارد و ۹ هزار نفر نیز بعنوان ورزشکاران سازمان یافته در ۱۰۵ مکان ورزشی بخش خصوصی و ۲۴ مکان ورزشی بخش دولتی به امر ورزش می پردازند

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …