چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری لاهیجان : نصب سرعت گیر های غیر ضروری در مسیر های اصلی به حداقل میرسد


جلسه شورای ترافیک با حضور جمعی از روسای ادارات و فرمانده انتظامی و راهور لاهیجان تشکیل شد.

اختصاصی همای گیلان، طی این جلسه سرهنگ عزیزی فرماندهی نیروی انتظامی از طر ح و به کارگیری خودرو هوشمند مجهز به دوربین خبر داد و گفت: این خود را قابل ثبت پلاک خود رو به طور کامل داراست و به تخلفات خصوصا پارک به صورت دوبله رسیدگی می‌کند.
در ادامه عزیزی آمار دقیق تصادفات در سال ۹۷ ناشی از یکپارچه شدن سیستم ۱۱۰ اشاره کرد وگفت بدی وسیله آمار کاملا دقیق و روشن ثبت میشود و تصادفات فوتی را ۴ نفر , به افزایش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی اشاره کرد.
در پایان سرهنگ عزیزی در خصوص مخروطی های جلوی مغازه ها و کسبهکه خیابان سد می کند گفت با این موارد به طر حتم برخورد خواهد شد .
سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان در خصوص بهینه سازی سرعت کاه در حوزه‌های شهری روستایی گفتنصب سرعت گیر های غیر ضروری در خیابان های اصلی به حداقل میرسد و در جاهایی که ضرورت دارد باتوجه مصوبه ی استان باید انجام شود و در مسیرهای فرعی هم که میشود با مصوبات شهرستانی بعد از کارشناسی پیگیری وانجام شود.
در ادامه جانبازی استاندارد کردن سرعت کارها را جزو اولویت کار دانست و خواستار پیگیری قانونی آن شد سر پرست فرماندار ی شهرستان لاهیجان در خصوص نقش بسزای راهداری در کاهش تصادفات جاده ای و کاهش تصادفات گفت وقتی موضوع شانه خاکی را مطرح می کنیم می‌توان از میزان تصادفات و پرت شدن خودروها و تصادفات منجر به فوت جلوگیری کنیم و راهداری باید به این مسائل توجه ویژه داشته باشد و خیلی ریز به این مسئله بنگردو در پایان از مسئولین در این زمینه خواست که متناسب با تخصیص بودجه کار را شروع کنند.

خبر نگار شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …