چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست فرمانداری ماسال در کارگروه آرد ونان و تنظیم بازار شهرستان تاکید کرد : لزوم افزایش سهیمه آرد شهرستان/ ابراز نارضایتی خبازان از حمل ونقل آرد /اگر لازم باشد خودمان با مشارکت مردمی خودروی حمل و نقل آرد تهیه میکنیم

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال کارگروه آرد و نان شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری ماسال و مدیرکل غله استان و نیز اعضای کارگروه آرد ونان شهرستان امروز سه شنبه ۳اسفند ماه در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برکزار گردید.
مهندس گیل چالانی در این جلسه بیان کرد: با توجه به وجود جمعیت شناور به لحاظ هدف گردشگری بودن شهرستان در طول فصول، مشکلاتی در تامین و تهیه قوت غالب (نان)مردم به وجود آمده

سرپرست فرمانداری ماسال بر لزوم افزایش سهمیه آرد شهرستان تاکید کرد وی از توزیع نامناسب آرد در ماسال ابراز نگرانی کرد و گفت طبق بررسی های انجام شده و بازدیدهای اخیر، اکثر خبازان از تحویل دیرهنگام آرد ناراضی هستند و افزود: اگرهمکاری لازم در این زمینه توسط متولیان امر در حمل ونقل صورت نگیرد، با مشارکت مردمی خودروی حمل ونقل آرد تهیه خواهیم کرد و نیز تعاونی روستایی و جهاد کشاورزی در این حوزه، مدیریت و برنامه ریزی لازم داشته باشند.
سرپرست فرمانداری ماسال با اشاره به گله مندی برخی از شهروندان در تحویل و حذف سهمیه آرد خانه پزی بر لزوم برطرف کردن این معضل و راستی آزمایی جمعیت عشایری شهرستان توسط متولیان امر تاکید کرد.
وی بازرسی های مستمر به صورت محسوس و نامحسوس در نانواییهای شهرستان را ضروری دانست و بیان کرد: قرار گاه امنیت قضایی در شهرستان فعال شود و بسیج اصناف در این زمینه مشارکت داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ماسال از استاندار محترم و معاون امور اقتصادی خواست سهمیه اختصاصی آرد شهرستان افزایش پیدا کند و بررسی های انجام شده نشان داده سهمیه فعلی کفاف شهرستان را نمیدهد و بیان کرد این شهرستان نیاز به افزایش ۲۰۰۰ عدد آرد خبازی است.

سرپرست فرمانداری ماسال در جلسه تنظیم بازار گفت مصوبات جلسات پیگیری و قابلیت اجرایی خواهد دارد و افزود مرکز ترویج جهاد کشاورزی در خصوص شخم زمستانه، کشت ارقام پرمحصول، کشت دوم ، ترویج کشت نهاده های دامی و نیز تسریع در تهیه و توزیع کود شیمیای اقدامات موثر انجام دهد.

مهندس گیل چالانی در پایان اظهار داشت: در راستای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم که بسیار حائز اهمیت است گام خواهیم برداشت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود: تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است

فرماندار لنگرود: تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است ✍️️به گزارش همای …