چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان: هم‌افزایی بانک‌ها برای تسهیل در توزیع ارز اربعین اعم از زائرین و خادمین مواکب مورد تاکید است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان:
هم‌افزایی بانک‌ها برای تسهیل در توزیع ارز اربعین اعم از زائرین و خادمین مواکب مورد تاکید است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا گفت: هم‌افزایی بانک‌ها برای تسهیل در توزیع ارز اربعین اعم از زائرین و خادمین مواکب مورد تاکید است.

به گزارش همای خبر ، حسین محمدیان در نشست ️ کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان گیلان، اظهار کرد: بانک‌ها نقش محوری در توسعه اقتصادی و اشتغال ایفا می‌کنند.

وی با اشاره نقش مهم بانک‌ها در رشد اقتصادی، افزود: ایجاد گفتمان مشترک بین بانکی منجر به رشد اقتصادی می‌شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با نگاهی به عملکرد شبکه‌ی بانکی در بخش‌های ریالی و ارزی (منابع، مصارف و مطالبات) بیان کرد: نتایج ارزیابی آماری عملکردها در بهبود خدمات رسانی و دامنه فعالیت‌ها در شبکه بانکی مؤثر است.
محمدیان ادامه داد: عملکرد شبکه‌ی بانکی در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه (بخش تسهیلات خرد و بخش کارآفرینان) و چالش‌های مربوطه بر اساس فرآیند تعریف شده و سامانه‌های مرتبط بین دستگاهی بسیار اهمیت دارد.
وی با تاکید بر لزوم تدابیر امنیتی در بانک‌ها و اماکن حساس افزود: ارائه هشدارهای مهم حفاظتی و امنیتی مربوط به بانک‌ها (فیزیکی و فنی، اسناد و رایانه و شبکه) توسط بانک ملی باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا بیان کرد: هم‌افزایی بانک‌ها برای تسهیل در توزیع ارز اربعین اعم از زائرین و خادمین مواکب مورد تاکید است.

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …