چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست هیات ورزشهای همگانی استان گیلان با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان گیلان، دکتر ابوالفضل صادقی سرپرست هیات ورزشهای همگانی استان گیلان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی ، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و دست اندرکاران رسانه های جمعی بویژه خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

?بسم الله الرحمن الرحیم?
خبرنگار مسئولیت ، دلسوزی و فداکاری را به دوش گرفته و با قلم خود حقیقت و مظلومیت را به عموم مردم دنیا میرساند و با وجود تمام مشکلات دراجرای رسالت سنگین اطلاع رسانی همچنان استوار و ثابت قدم در مسیر رسانه ای خود گام برمیدارد.

اهمیت و جایگاه و نقش خبر و خبرنگاری و تلاشهای خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست ونقش کلیدی بر افکار عمومی دارند.

به راستی و درستی که خبرنگاران؛ از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در جامعه نیز میباشند.

بی شک این روز پاسداشت کسانی است که همواره برای توسعه در جامعه می کوشند و با کمترین چشم داشت ، بیشترین خطرها را به جان می خرند و به حرمت قلم سعی در نگاشتن حقیقت و مبارزه با باطل را دارند. .

اینجانب این روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم ، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه ، روزنامه نگاران ، خبرنگاران علی الخصوص خبرنگارانی که در عرصه ورزش و پیشرفت ورزش استان گیلان تلاش و کوشش میکنن و به عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی استان گیلان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون برایشان از خداوند متعال نیز خواستارم.

ابوالفضل صادقی
سرپرست هیات‌های ورزش همگانی استان گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …