چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: شرکت های سرمایه گذاری استانی در قالب شرکت های تعاونی تاسیس می شوند

همای خبر به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان،
هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان با حضور ویدئو کنفرانسی دکتر زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
سیاوش آقاجانی مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران و دیگر مدیران و اعضای شورای هماهنگی گیلان نیز با حضور ویدئوکنفرانسی در این نشست شرکت کردند.
زاهدی وفا در این نشست از تشکیل و تاسیس شرکت های سرمایه گذاری استانی در قالب شرکت های تعاونی خبر داد.
وی اضافه کرد: این شرکت ها بر اساس ظرفیت های موجود متکلف به توسعه استان خود خواهند شد.
وی با بیان اینکه سعی داریم در پروژه و طرح های بزرگ هر استان از ظرفیت شرکت های تعاونی استفاده و منابع مالی را در کشور توزیع کنیم تصریح کرد: اگر بدنه اجتماعی را در فعالیت ها مشارکت دهیم، مسایل بهتر پیش خواهد رفت.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تعامل بیشتر مدیران کل در استان ها با نمایندگان مجلس افزود: نیاز های اقتصادی، اجتماعی و رفاهی در استان را به ما منتقل کنید تا در نشست و دیدار با نمایندگان موارد مطرح و پیگیری شوند.
وی در ادامه گفت : برای اینکه در هر استان بتوانیم یک برنامه پیشرفت منطقه ای و استانی را دنبال کنیم رئوس مطالب و دغدغه نمایندگان استان خود را به وزارتخانه منعکس کنید.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به ظرفیت شرکت ها و صندوق های زیر مجموعه وزارتخانه از برنامه ریزی جهت بهره مند کردن بازنشستگان از این ظرفیت ها و واگذاری سهام به آنان خبر داد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …