چاپ مطلب چاپ مطلب

سریال ۳۰۰ قسمتی تاریخ و تمدن گیلان تولید می‌شود

همای گیلان: معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران از تولید سریال ۳۰۰ قسمتی تاریخ و تمدن گیلان خبر داد و گفت: برای تولید این سریال از بهترین نویسندگان و کارگردانان استفاده شده است.

علی دارابی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: دیدگاه عمومی درباره مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان پیام مثبتی بود که گزینه خوب و شایسته‌ای را به این منصب انتخاب کردیم.

وی با بیان اینکه انتظارات از مدیرکل فعلی صدا وسیما بالا است، بیان کرد: ایشان از مدیران با تجربه هستند و از زحمات طلوعی مدیرکل سابق صدا وسیما نیز تشکر می‌کنم.

معاون امور استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آرامش و همدلی در گیلان موج می‌زند، تصریح کرد: باید از این همدلی استفاده شود و استاندار گیلان نیز نقش زیادی در راستای وحدت ایفا کرده است.

دارابی از تولید سریال ۳۰۰ قسمتی تاریخ و تمدن گیلان خبر داد و گفت: برای تولید این سریال از بهترین نویسندگان و کارگردانان استفاده شده است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گیلان را سرزمین تنوع غذا عنوان کرد و افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی باید به فرهنگ بومی مراجعه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم مردم ایران در همه نقاط کشور به شبکه‌های تلویزیونی و رادیو دسترسی یابند، اظهار کرد: ۱۳۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور وجود دارد که بیش از ۷۰ شبکه آن مربوط به استان‌ها است.//تسنیم

14380610577

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در افتتاحیه رویداد صدرا: همکاری نهاد دانشگاه و صنعت با محوریت مناطق آزاد گامی در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در افتتاحیه رویداد صدرا: همکاری نهاد دانشگاه و صنعت با …