چاپ مطلب چاپ مطلب

سفر زیارتی شهردار لنگرود و داستان هزار و یک شب بستگان شورا / آیا کحالی را به همان سفرهای معروف فرستادند!؟

همای گیلان: خوب یا بد ، رسمی نانوشته داریم زمانی که بخواهند مسئولی را از سمت خود محترمانه برکنار و عزل کنند ، وی را به سفری زیارتی یا سیاحتی و یا حتی در مراتب بالاتر به سفر های خارجه می‌فرستند.

این اقدام را می توان مقدمه و زمینه چینی ابتدایی برای برکناری آن مسئول و یا مدیر ارزیابی کرد.

از نمونه های سطح عالی و وزارتی میتوان به سفر منوچهر متکی وزیر امورخارجه دولت احمدی نژاد به نیجریه اشاره کرد که در اثنای سفر و زمانی که با مقامات بلندپایه کشور نیجریه درحال ملاقات بود حکم عزل وی از وزارت توسط رئیس جمهور صادر شد!

و یا نمونه استانی این ماجرا در شهر چاف و چمخاله لنگرود بود؛ زمانی که شهردار وقت ، شکیب با قدرت در سمت خود فعالیت می کرد به سفر حج رفت و پس از بازگشت از سفر چند صباحی بعد با اعمال نفوذ برخی از بیرون و چند تن از اعضای شورای شهر از سمتش برکنار شد.

اما شنیده ها از مورد مشابهی حکایت دارد و آن هم در شهرداری لنگرود است!

اختلافات پیش آمده میان شهردار و اعضای شورای شهر و مسئله روی کار آمدن بستگان درجه یک اعضای شورا و جابجایی برخی از مدیران شهرداری و دخالت برخی از اعضای شورا در این امر و سرسختی شهردار و مواردی از این دست و همزمانی آن ها با سفر زیارتی رضا کحالی شهردار لنگرود به مشهد ، این فکر به ذهن خطور میکند که شورای شهر در صدد ایجاد زمینه برای برکناری شهردار تازه انتخاب شده لنگرود باشد.

اضافه می کنیم از آنجا مه طی دوسال گذشته در شهرداری لنگرود همه چیز ممکن شده باید صبر کرد و دید که پس از بازگشت کحالی از سفر مشهد چه اتفاقات تازه ای چشم انتظار این شهردار تازه وارد را می کشد!؟// تابناک

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …