چاپ مطلب چاپ مطلب

سقوط پراید به زیرگذر شهیدرجایی رشت

همای گیلان: یک دستگاه پراید صبح امروز به داخل گودال زیرگذر در دست احداث خیابان شهید رجایی این شهر سقوط کرد.

پروژه زیرگذر شهیدرجایی «رشتیان» رشت به دلیل تأخیر بسیار در زمان افتتاح، موجب نارضایتی و نگرانی مردم و کسبه شده است.

13950314000063_PhotoA

ترافیک‌های زیاد و مسدود شدن مسیر اصلی به دلیل اجرای پروژه مذکور از جمله مشکلات شهروندان برای تردد در خیابان شهید رجایی است.

دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای فرصت خدمتگزاری را از مدیران شهری گرفته، به طوری که برخی از پروژه‌های اصلی شهر رشت مانند زیرگذر شهید رجایی که قرار بود سال گذشته افتتاح شود، رها شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت زیرساخت‌های پروژه مذکور را نیازمند اعتبار دانست و گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه زیرگذر شهید رجایی اختصاص یافته است که تاکنون ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه و از این میزان ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شده است و شهرداری بابت پرداخت پول به پیمانکار بدهکار نیست.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه جابه‌جایی برخی تاسیسات موجب عقب‌ماندگی در اجرای پروژه مذکور شده است، تصریح کرد: دقت نکردن کارشناسان شهرداری دلیل تأخیر در اجرای پروژه زیرگذر شهید رجایی بوده و برخی محاسبات در زمینه زیرساخت‌های برق، مخابرات و … به اشتباه صورت گرفته است.

 عملیات اجرایی زیرگذر شهید رجایی رشت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی‌ شهرداری این شهر از خردادماه سال ۹۳ آغاز شده است و قرار بود در خردادماه سال ۹۴ به بهره‌‌برداری برسد، اما پس از دو سال هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.

//فارس

About سردبیر

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …