چاپ مطلب چاپ مطلب

سمن ها و گروههای مردم نهاد و غیر دولتی، پل ارتباط بین مردم و دولت هستند و باید حمایت و تقویت شوند

همای گیلان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در همایش پیشگیری از اعتیاد استان گفت : سمن ها و گروههای مردم نهاد غیر دولتی ، پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند و باید حمایت و تقویت شوند.

محمد حسین شاه کوئی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری سازمانهای مردم نهاد در فرآیند های تصمیم گیری و تصمیم سازی افزود: در راستای توسعه ی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و توفیقاتی که در امر پیشگیری و صیانت از بهبود یافتگی صورت گرفته و دولت مصمم است که از سمن ها حمایت نموده و در جهت تقویت و ترویج فرهنگ مشارکت از ظرفیت حداکثری آنان استفاده کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر توان سمن ها اظهار داشت : سمن ها را بازوان توانمند دولت میدانیم و معتقدیم که کاهش آمار معتادان و اعتیاد در طول برنامه ی ششم توسعه جز با کمک سمن ها و گروه های مردم نهاد غیر دولتی ممکن نخواهد بود.

شاه کوئی تصریح کرد : حسب دستور وزیر کشور و دبیر کل ستاد و تاکیدات استاندار گیلان ، همه دستگاه های دولتی و نهاد های عمومی، موظفند درجهت تحقق اهداف نظام و دولت تلاش حداکثری نموده و با سمن ها و گروههای مردم نهاد مساعدت و همکاری لازم را مبذول دارند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …