چاپ مطلب چاپ مطلب

سمینار آموزشی مدیریت مصرف انرژی در ساختمان ها با سخنرانی رئیس گروه تامین ومصرف انرژی سازمان بهره وری انرژی ایران(سابا) برگزار می شود

همای گیلان:به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، سمینار آموزشی مدیریت مصرف انرژی در ساختمان ها با سخنرانی مهندس صیادزاده، رئیس گروه تامین ومصرف انرژی سازمان بهره وری انرژی ایران(سابا)  روز چهارشنبه ، ۱۳ مرداد ۹۵ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می شود.

mail.google.com

صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از چالش‌های مهم جهان امروز است. در سال‌های اخیر، افزایش نگرانی‌ها در خصوص تبعات زیست محیطی مصرف انرژی و گرم شدن کره زمین، اهمیت این موضوع را دو چندان کرده است. از سوی دیگر سهم بخش ساختمان در مصرف انرژی کشورها قابل توجه است، و به همین دلیل، در چند دهه اخیر، در اکثر کشورهای صنعتی، اقدامات اساسی در زمینه اصلاح الگوی مصرف، با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله تدوین مقررات و ضوابط، صورت گرفته است.

از این رو ،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان ،به عنوان یکی از متولیان صنعت ساخت و ساز استان ،همایش و سمینارهای آموزشی متعددی را تا به امروز با موضوع مدیریت مصرف انرژی برگزار نموده است.

در این سمینار آموزشی که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، شرکت برق منطقه ای گیلان وانجمن مهندسین برق والکترونیک گیلان برگزار می شود در خصوص مدیریت مصرف انرژی در ساختمان ها، آشنایی با مبحث نوزدهم مقررات ملّی ساختمان با موضوع صرفه جویی درمصرف انرژی ، چگونگی مصرف بهینه در ساختمان ها و ارائه راهکارهای اجرایی نمودن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان مباحثی ارائه خواهد شد.

لذا ازکلیه علاقه مندان به موضوعات مذکور دعوت می شود که دراین سمینارآموزشی شرکت نمایند.

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …