چاپ مطلب چاپ مطلب

سه‌شنبه آینده؛ زمان آغاز بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

عضو هیات رئیسه مجلس، از به تعویق افتادن زمان بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ خبر داد و گفت: با توجه به اتمام بررسی تبصره هدفمندی در روز یکشنبه، پیش‌بینی می‌شود بررسی لایحه بودجه ۹۳ از روز سه‌شنبه (۸ بهمن ماه) در صحن علنی آغاز شود.

ضرغام صادقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه ۹۳ در صحن به دلیل ارایه تبصره هدفمندی یارانه‌ها به تعویق افتاد، افزود: این تبصره از سوی هیات رئیسه مجلس به کمیسیون تلفیق ارجاع شده و قرار است روز یکشنبه (۶ بهمن ماه) در صحن علنی اعلام وصول ‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: بعد از اعلام وصول تبصره هدفمندی یارانه ها، کمیسیون‌های تخصصی مجلس پیشنهادات خود را در اختیار کمیسیون تلفیق قرار می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با تاکید بر اینکه کمیسیون تلفیق نیز روز یکشنبه پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی درباره تبصره هدفمندی را بررسی می‌کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بررسی تبصره هدفمندی در کمیسیون تلفیق تا پایان روز یکشنبه به اتمام برسد.

وی گفت: پیش از این قرار بود بررسی جزئیات لایحه بودجه روز یکشنبه در صحن علنی آغاز شود اما با توجه به اتمام بررسی تبصره هدفمندی در روز یکشنبه، پیش‌بینی می‌شود بررسی لایحه بودجه ۹۳ از روز سه‌شنبه (۸ بهمن ماه) در صحن علنی آغاز شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره روند بررسی لایحه بودجه ۹۳ در صحن علنی نیز افزود: در زمان بررسی این لایحه، صحن علنی هر روز تشکیل جلسه می‌دهد و در صورت لزوم و موافقت نمایندگان احتمال دو یا سه شیفته شدن جلسات وجود دارد.

گفتنی است؛ غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون تلفیق روز گذشته از آغاز بررسی لایحه بودجه سال ۹۳ در صحن علنی مجلس از روز یکشنبه خبر داده بود

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …