چاپ مطلب چاپ مطلب

سپیدرود رشت امتیاز الوند همدان را خرید

همای گیلان:به گزارش خزراسپورت، مالکان جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سقوط به لیگ دسته سوم کشور به شدت در پی خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی بود، آنها ابتدا با اتکای گلستان به تفاهماتی رسیده بودند ولی در نهایت قراداد منتفی شد، جستجوی آنها برای خرید امتیاز لیگ دسته اول جواب نداد و سرانجام مجبور شدند به سراغ لیگ دسته دوم بروند، در این میان تیم فوتبال الوند همدان را یافتند که مسئولانش قصد واگذاری آن را داشتند، اکنون این واگذاری به مراحل نهایی رسیده و تنها منتظر انجام مراحل قانونی آن هستند.axe13278

ظاهرا مبلغ قرارداد چیزی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان بوده که تاکنون ۲۰۰ میلیون آن پرداخت شده و مابقی بعد از انجام مراحل قانونی پرداخت می شود.

مسئولان استان همدان قصد دارند امسال تمام هم و غم خود را برای صعود تیم فوتبال پاس به لیگ برتر هزینه کنند از این رو تمایلی برای وقت گذاشتن برای تیم الوند را ندارند.

گفتنی است مالک اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از تصویب قانون جدید مبنی بر لغو معافیت مالیاتی از قبل تیم داری در ورزش دیگر هزینه ای برای این تیم انجام نداد و چندین بار سپیدرود در این میان دست به دست شد و هر روز بر فلاکتش افزوده می شد تا اینکه مالکان جدید روی کار آمدند و صحبت از هزینه های آنچنانی در سپیدرود کردند.

آنها حتی در ابتدا قصد داشتند با در اختیار گرفاتن داماش این تیم را نیز از اوضاع اسفبار کنونی نجات دهند که با سنگ اندازی های عابدینی از خیر آن گذشتند.

در هر صورت امتیاز باشگاه الوند همدان خریداری شد اما آنها هنوز از حضور در لیگ دسته اول ناامید نیستند و به محض پیدا شدند تیمی دئر لیگ یک که قصد فروش امتیاز را داشته باشد آنها ورود خواهند کرد و با خریداری آن سال جاری را در لیگ دسته یک حضور می بابند تا زودتر به لیگ برتر برسند.

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …