چاپ مطلب چاپ مطلب

سیاهکل ،آموزشگاه مدیران نوآموز (٢)/صادق رحیمی

اختصاصی همای گیلان:  پیرو مطلبی که هفته گذشته در خصوص انتصاب آقای حقیقت_جو_لیالستانی سرپرست تازه به کرسی نشسته اداره ورزش و جوانان شهرستان سیاهکل منتشر گردید مطالبی از قلم نویسنده افتاد که بازگو نمودن شان را خالی از لطف ندیدم !

♦️ هر چند مطرح کردن آن به جز باز نمودن این زخم التیام نیافته هیچ تأثیری در روند حاکم بر منطقهء مظلومِ سیاهکل نخواهد داشت .

? یکی از مواردی که معمولا” در ارتقاء شغلی کارکنان دولت بیش از پیش مورد بررسی قرار میگیرد سوابق و پرونده اداری آنها می باشد ، که احساس حقیر این است در خصوص انتصاب اخیر کمترین توجه به آن صورت گرفته است

♦️ با مرور گذشته ای نه چندان دور ، رئیس ورزش جدید شهرستان و یک تحقیق نه چندان دشوار از همکاران پیشین ایشان به تعدد محل خدمتی وی از سال ۷۶ تا امروز بر خواهیم خورد !

? آیا برای شما جای سؤال نیست که چرا ایشان در طی این سالها چنین جابجایی هایی داشته !؟

♦️ چه دلیلی وجود دارد که یک کارمند عادی در کمتر از مدت ۶ ماه از سیاهکل سر از رامسر در می آورد !؟
و ایضا” دلیلش چه بوده که از رامسر هم پس از مدت کوتاهی به کیاشهر و لاهیجان و پس از آن به اداره کل و … و … !؟ منتقل می گردد !؟

? آیا دلیلی غیر از این وجود داشته که وی اهل تعامل و ایجاد روابط با مدیران رأس اداره مذکور نبوده است !؟؟

♦️ آیا اطلاع دارید که ایشان در طول این مدتی که به صندلی ریاست جلوس کرده اند (به روایت دوستان) هیچ روزی را زودتر از ساعت ۹ صبح در محل کار حضور نداشته اند !؟ آیا شایسته است که رئیس یک اداره دولتی که نماد نظم و انضباط میباشد خود ناقض اولیات اخلاقی مدیریتی باشد !؟

♦️آیا کشتی طوفان زده ورزش شهر همیشه مظلوم سیاهکل را نباید به دست کشتی بان اصلح تری میدادید !؟

??مگر مقام معظم رهبری به اهمیت ورزش و جوانان در دیدار با مسئولان ورزش کشور نفرمودند :

” به ورزش اهمیت دهید. من بخصوص روى ورزش تأکید مى‌کنم “??

♦️کجای این انتصاب اهمیت به ورزش و جوانان منطقه ما بود !؟

ظاهرا” جناب نماینده از انتصاب آقای حقیقت_جو_لیالستانی اظهار بی اطلاعی کرده و البته نمی دانم این بد است یا خوب !؟
آیا عدم نظارت یک نماینده بر انتصاب مدیران منطقه ما را به حساب عدم دخالت ایشان در انتصابات بگذاریم یا اینکه اهمیتی به ورزش و جوانان قائل نشده اند !؟

♦️ اما حقیر به نمایندگی از ورزشکاران وجوانان شهرستان از فرماندار محترم و با درایت شهرستان جناب مهندس اسلامی تقاضا دارم قبل از اینکه دیر شود نسبت به تغییر ایشان و انتصاب شخصی کارآمدتر و در خور نام ورزش شهرستان عنایت فرمایند . با توجه به درایتی که از شما تا به امروز سراغ داریم حتم دارم این مهم از نگاه مدبرانه تان پنهان نخواهد ماند .

? امید است با انتصاب شخصی #صالح و #متخصص ، برگ زرینی دیگر در کارنامه مدیریتی تان افزوده گردد .

✍️ #صادق_رحیمی

هشتم بهمن ماه نود و شش

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

حیات وحش.. حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که اجازه بهره کشی و سوددهی به ما ندادند و در برابر سوءاستفاده های نابجای ما ایستادند یا فرار کردند.. به همین دلیل بیجا، انسان هایی که متمرد و سرکش و نافرمان بودند هم صفت “وحشی” گرفتند!

حیات وحش..   حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که …