چاپ مطلب چاپ مطلب

سیاهکل در مسیر توسعه/افتتاح شرکت تولیدی چرم دوزی

یک واحد شرکت تولیدی چرم دوزی با اشتغال ۳۲نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم توسط فرماندار محترم شهرستان سیاهکل افتتاح شد .

اختصاصی همای گیلان: اسلامی در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت ما برای رهایی از این معضل و مشکلات بیکاری و… باید فضا را برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی مهیا کنیم

فرماندار سیاهکل در ادامه گفت: وجود منطقه آزاد انزلی در استان گیلان یک پتانسل خوبی برای صادرات محصولات خصوصا صنایع دستی می تواند باشد .

فرماندارسیاهکل ضمن تقدیر از مدیر عامل جوان این شرکت جناب آقای عابدی تلاش و همت اورا ستود و گفت: با اینکه شما با وجود بیماری ام اس توانستید این کار بزرگ و در خور شان را انجام دهید و برای بالغ بر۳۲نفر اشتغال ایجاد کردید در حقیقت فعل ما میتوانیم را صرف کردید ، و این همت و تلاش شما ، میتواند الگویی خوبی برای دیگر جوانان باشد .

فرماندار سیاهکل خطاب به آقای عابدی مدیر این واحد تولیدی گفت: شما در روند افتتاح این فعالیت با چه موانع و مشکلات مواجهه بوده اید، که در ادامه ما برای افراد متقاضی که قصد انجام چنین واحدهای تولیدی را دارند در صدد رفع آن موانع بر آیم . ؟؟؟

جناب آقای عابدی ضمن تقدیم یک درخواست مکتوب جهت ادامه فعالیت و گسترش بیش از پیش این واحد تولیدی گفت: بنده از سرعت و کمال همکاری وراهگشایی مجموعه فرمانداری و ادارات ذی ربط غافلگیر شدم و شکر خدا بدون کوچکترین مشکل و موانعی توانستم مراحل قانونی مجوز وتاسیس این واحد تولیدی را طی کنم .

لازم به ذکر است ، شرکت تابان چرم ایرانیان با شماره ثبت ۴۸۵ و کد اقتصادی در زمینه واردات و صادرات محصولات چرمی و پوست و تمامی محصولات وابسته به آن و تولید کیف و کفش و پوشاک به همراه دو ناظر کیفی در زمینه تولید کالای تولیدی چرمی و پوست و ۱۵ نفر پرسنل در زمینه تولید و ۱۰ مربی در جهت آموزش ۱۴ هنر به همراه تیم طراحی برای تولیدات ویژه تلفیقی خود در بخش صادرات و واردات و به همراه دارا بودن مدلینگ آقا طبق رعایت شئونات اسلامی برای عرضه بهتر کالای خود در بازار جهانی به صورت رسمی امروز افتتاح گردید و با دارا بودن سه واحد تولیدی جداگانه و قرارداد دائمی و با به کارگیری هنرمندانی در این عرصه به صورت غیر مستیقم و مستقیم ۳۲ پرسنل میباشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …