چاپ مطلب چاپ مطلب

سید اسماعیل میرغضنفری: ملاک ارتباط من با ادارات قانون است، ارتباط خود را با دستگاههای نظارتی تنظیم کنید.

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار و روسای ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
اختصاصی همای گیلان، طی این جلسه میرغضنفری ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب خواستار کنار گزاشتن اختلاف عقیده ها شد و گفت یا راهی بسازیم یا راهی بیابیم اختلاف سلیقه وگود دارد اما اختلاف عقیده مشکل ساز است و فتنه ی ۸۸نمونه ای ازین امتلاف عقیده ها بود ک هنوز هم ک هنوزه عوارض آن قابل مشاهده است باید در کنار هم و باهم بسازیم .
غضنفری همچنین با اشاره به هوشیار بودن دستگاه‌های نظارتی گفت: با دستگاههای نظارتی ارتباطی دوسویه داشته باشیم و عملکردخود را با این دستگاه تنظیم کنیم ومراقب رفتارها و عملکرد خود باشیم.
غضنفری با بیان اینکه بیت المال حق مردم است گفت: حق مردم را در نظر بگیر بیت المال را تبدیل بیت الحال نکنیم این درست نیست که با پول دولت برای خودمان دوست بگیریم .
فرماندار لاهیجان شرکت در نماز جمعه را یک اصل مهم دانست و گفت: مسئول در جمهوری اسلامی ایران باید تظاهر به دینداری هم بکند و نماز جمعه نماز عبادی سیاسی است اگر رئیس اداره ماه ها در نماز جمعه دیده نشود عیب است.
د ادامه غضنفری در خصوص اشتغال اظهار داشت: اشتغال برای ما مهم است اگر اشتغال ایجاد کنیم برخی از مشکلات به خودی خود قابل حل است، این شهرستان زمینه گردشگری و جذب توریست دارد و اگر سرمایه‌گذاری بیاید و بسازد و اشتغال ایجاد کند بسیار پسندیده است .
غضنفری با اشاره به تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانها در حوزه‌های مدیریتی و کاری خواستار وقت گذاشتن برای ارباب رجوع شد و گفت: برای ارباب رجوع وقت بگذارید و روزهای سه شنبه در محل کار خود باشید چون ملاقات عمومی است و روسای ادارات بدون هماهنگی اجازه خروج از شهرستان را ندارند. چ مدت رئیس و مدیر باشیم مهم نیست مهم این است ک چ کاری انجام داده ایم مهمترین قاضی نسبت به عملکرد شما مردم هستند چون هم باهوش هستند وهم سره از ناسره را تشخیص میدهند.

فرماندار در پایان از وضعیت آب و هوای لاهیجان گفت و گفت که طی تحقیقاتی که انجام شد و گزارش سه ماهه جوی سال آبی نگران‌کننده خواهیم داشت مسئله آب باید جدی گرفته شود.

خبرنگار و عکاس: آتنا و شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …