چاپ مطلب چاپ مطلب

سید نادر صفوی میرمحله؛ سرپرست فرمانداری رضوانشهر: تاکید بر لزوم ثبت نام واحد‌های صنفی در سامانه «ایران من» و دریافت کد QR

همای خبر نه نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز شنبه بیست و یکم اسفند سید نادر صفوی میر محله در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان ضمن قدردانی از اعضای ستاد مقابله با کرونا گفت: شهرستان رضوانشهر از وضعیت قرمز کرونایی به زرد تغییر رنک یافت که این نشان از تلاش بی وقفه مسئولین در نظارت و همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان بوده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش ورود مسافران به این شهرستان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تزریق دو دُز واکسن ملاک سفرهای نوروزی است لذا در این خصوص، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهو و همچنین میراث فرهنگی و گردشگری بر مسافران و میهمانان نوروزی در این شهرستان نظارت و کنترل خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری رضوانشهر ادامه داد: بر اساس تاکیدات ریاست محترم جمهوری و استاندار محترم گیلان برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری خواهد بود لذا آموزش و پرورش شهرستان اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

مهندس صفوی همچنین بر ثبت نام واحد‌های صنفی در سامانه «ایران من» و دریافت کد QR تاکید کرد و خواستار نظارت و کنترل دقیق بر بازار و قیمت ها از سوی بازرسین شد.

با کانال همای خبر همراه باشید 

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …