چاپ مطلب چاپ مطلب

شادباش روز جهانی کودک در مدرسه روستایی لاهیجان

همای گیلان:چهارشنبه شانزدهم مهرماه مصادف با روز جهانی کودک  توسط موسسه قرآنی مصباح الهدی وبا همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  در مدرسه روستایی حومه لاهیجان  به کودکان لوازم التحریر و لباس اهدا شد.

از آنجاکه به دلیل همه گیری بیماری کرونا بیش از نیمی از دانش آموزان حضور نداشتند هدایای غایبین به مدیریت مدرسه تحویل داده شد تا به موقع به آنها اهدا شود.

نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در سخنانی در بین دانش آموزان مدرسه به اهمیت روز جهانی کودک اشاره داشت و گفت: روز جهانی کودک فرصت مناسبی است تا کودکان و بزرگسالان با حقوق کودک و اهمیت کودک آشنا شوند.

وی همچنین افزود: ایجاد زندگی بهتر برای کودکان و تلاش در راه رشد هماهنگ و متعادل آنان در زمینه های رشد ذهنی ، عاطفی ، روانی و رشد اجتماعی بنا به اهمیت آن می بایست مورد توجه سازمان های فرهنگی و خدماتی قرار گیرد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در هفته ملی کودک وشانزدهم مهر روز جهانی کودک با توجه به اهمیت کودک برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را با بهره گیری از فضای مجازی و بعضا حضوری انجام داد که بازدید از این مدرسه روستایی نیز از جمله این برنامه ها بوده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …