چاپ مطلب چاپ مطلب

ششمین جلسه ی آردو نان شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار و باحضور مدیر کل آرد و نان استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد . فرماندار لاهیجان خبر داد: توزیع ۳۲۰۰ گونی آرد بین نانوایی های آزاد پزو جذب ۲۰۶۰ گونی آرد طی دو ماه اخیر اختصاص تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به ۳۲ نانوایی جهت بهسازی توزیع آرد خانه پزان بین خانوارهای روستاهای صعب العبور به مدت ۱ ماه

ششمین جلسه ی آردو نان شهرستان لاهیجان به ریاست فرماندار و باحضور مدیر کل آرد و نان استان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

فرماندار لاهیجان خبر داد:

اختصاصی همای گیلان:محمودی در این جلسه به رعایت الگوی توزیع آرد و متناسب با آیین نامه های داخلی و اجتماعی تاکید کرد و گفت :

اگر نانوایی به هر دلیل تعطیل باشند سهمیه ی آرد آن ها بین نانوایی های همجوار توزیع می شود .
فرماندار شهرستان لاهیجان رعایت بهداشت فردی در نانوایی ها را امری ضروری دانست و گفت رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا البسه و بهداشت فردی نانوایان امری ضروری است .
محمودی در خصوص تخصیص ۳۲ فقره تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با ۱۵٪ به نانوایی ها تصریح کرد :
تاکنون به ۳۲ نانوایی ها جهت بهسازی تسهیلات تعلق گرفته که ۸ نانوایی دریافت کرده است مابقی در مسیر بانک هستند و خاطر نشان کرد با احداث نانوایی موافقت نمی شود ولی در خصوص بهسازی و احیا با شرط موافقت استان صورت می گیرد .

مقام عالی دولت در شهرستان در لاهیجان از توزیع یک ماهه ی آرد خانه پزان در روستاهای صعب العبور شهرستان خبر داد و گفت :

با هماهنگی استاد آرد خانه پزان به مدت یک ماه بین خانوارهای روستاهای صعب العبور نظیر بالا فیدره،ونکبر ،سیاهرود و کوره توزیع خواهد شد .

خبرنگار:شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …