چاپ مطلب چاپ مطلب

شناسایی محل دپو چوب قاچاق در لاهیجان


همای خبر/فرمانده‌ انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق دپو شده توسط ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان خبر داد.
سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است اظهار داشت: نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود با آسیب زدن به طبیعت و محیط زیست، باعث هدر رفتن منابع ملی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر دپو چوب‌های قاچاق در محوطه یک خانه روستایی در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هما‌‌‌هنگی قضائی به محل‎ مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اضافه کرد: در بازرسی از این مکان، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا کشف و در این راستا متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی از تحویل چوب‌ها به اداره منابع طبیعی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس ضمن حفظ و حراست از منابع ملی با قانون‌شکنان این عرصه برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشید http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …