چاپ مطلب چاپ مطلب

شناسایی محل فروش سیگارهای قاچاق در لاهیجان

شناسایی محل فروش سیگارهای قاچاق در لاهیجان


گروه استان‌ها – گیلان – فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۴ هزار و ۱۴۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

همای خبر_ سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اینکه قاچاق و واردات غیرقانونی خسارت سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، اظهارداشت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.
وی در ادامه از دریافت خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط متصدی یک واحد صنفی در شهر لاهیجان و بررسی موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف ۴ هزار و ۱۴۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و افزود: در این خصوص متهم ۳۲ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۴۵ میلیون ریال برآورد کردند، اذعان‌داشت: پلیس با تمام توان با سودجویان، قاچاقچیان و مخلان اقتصادی مقابله کرده و موفقیت در این ماموریت مهم با همراهی و همکاری مردم بیش از پیش خواهد شد.

منبع: کانال پلیس گیلان

About نسرین عشقی

Check Also

همزمان با بارش شدید باران حضور فرماندار ، شهردار و اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان در سطح شهر

همزمان با بارش شدید باران حضور فرماندار ، شهردار و اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان …