چاپ مطلب چاپ مطلب

شناسایی و دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در شهرهای رشت و صومعه سرا

همای گیلان: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۳ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

82047785-70674381
سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت: اکیپ گشت کلانتری ۱۱ رشت فردی که با نام جعلی وسایل داخل خودرو را سرقت می کرد، دستگیر و جهت تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی انتقال دادند.
وی افزود: ماموران با بررسی های فنی و تخصصی و سوابق کیفری، به هویت جعلی متهم و اینکه او دارای ۱۴ فقره سابقه کیفری می باشد، پی برده و او را تحت بازجویی تخصصی قرار دادند.
سرهنگ کریمی ادامه داد: متهم با محرز شدن سوابق کیفری و هویت واقعی در بازجویی ماموران به ۱۳فقره سرقت از داخل خودرودر شهرستان رشت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

* دستگیری سارقان داخل خودرو با شش فقره سرقت در صومعه سرا
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان همچنین از دستگیری سارقان داخل خودرو با شش فقره سرقت در صومعه سرا خبر داد.
سرهنگ فلاح کریمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان صومعه سرا، ماموران با بررسی فنی و تخصصی پلیسی و درخلال رسیدگی به موضوع، متهمان را در حین سرقت از داخل خودرو شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهمان ۲۶ و ۲۴ ساله در بازجویی فنی پلیسی و در مواجه با دلایل و مستندات به شش فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.
شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.//ایرنا

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …