چاپ مطلب چاپ مطلب

شنیده های بهمن ماه ۹۲ در گوشه و کنار استان گیلان

این اخبار منتشر شده اصلاً مورد تأیید پایگاه خبری تحلیلی “زبان گویا” نیست و فقط شایعات و شنیده های مطرح شده پیرامون مسائل مختلف استان گیلان می باشد.

به گزارش “همای گیلان” به نقل از زبان گویاشایعات و شنیده های زیادی در سطح استان گیلان وجود دارد که در این بخش به آنها می پردازیم. البته به هیچ وجه، هیچکدام از این شنیده ها و می گویند ها مورد تأیید ما نمی باشد:

** می گویند موج جدید گزینه های تغییر در فرمانداری های استان گیلان در راه است و اسامی مطرح شده بدین شکل می باشد :

فرمانداری لنگرود : سیدرضا جوادپور (وی هم اکنون فرماندار ماسال است)

فرمانداری آستارا : سیروس شفقتی

فرمانداری شفت : یونس محمودی

فرمانداری آستانه اشرفیه: حسین اسماعیلیان (وی هم اکنون مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گیلان است)

فرمانداری بندر انزلی : مهدوی

فرمانداری لاهیجان : فرهاد کرمی (وی هم اکنون مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گیلان است)

فرمانداری های ماسال و رودسر : روی گزینه ی مناسبی به توافق نرسیده اند.

فرمانداری های فومن، املش و سیاهکل و رضوانشهر : استانداری نظری بر تغییر این فرمانداران ندارد.

** می گویند بعد از شهردار شدن عباس نژاد (مدیرکل سازمان ثبت اسناد ملی گیلان)، دو گزینه ی خلیلی و عاقل منش در تلاش برای تصدی این سمت هستند.

** می گویند سه گزینه نسبت به سایر رقبا برای تصدی سمت مدیرکلی ارشاد گیلان جدی تر هستند که در این بین نام عابدین نژاد، رنجکش و ابراهیم زاده، بیشتر می درخشد.

** می گویند عبداله پاکاری (معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان) جانشین مدیرکل فعلی بنیاد شهید (اسماعیلی) می شود.

** می گویند معاونت عمرانی شهردار یک کلانشهر استان گیلان بزودی مدیرکل سازمان نوسازی مدارس گیلان خواهد شد.

** می گویند دو گزینه برای مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان ملقب به آبفا مطرح است.

۱. گزینه اول این اداره کل یک لاهیجانیست، وی که اسمش “رضا فکری کیا” می باشد با مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع هم اکنون معاون بهره برداری مدیرکل آبفای استان مازندران است.

۲. گزینه دوم این اداره کل یک سیاهکلیست، وی که اسمش “محمد آقاجانزاده” می باشد با مدرک فوق لیسانس عمران هم اکنون معاون عمرانی استاندار گیلان می باشد.

** می گویند یکی از اعضای شورای در یک شهر شرق گیلانی به دلیل چاپ یک مطلب غیر واقعی در یک روزنامه محلی توسط یک خبرنگار، در سایت رسمی شورای همان شهر رسماً علیه او و تخلفاتش بیانیه صادر کرده است.

** می گویند سه کنسرت با حضور خواننده های محبوب و صاحب نام کشور طی چند ماه آتی در یکی از شهرهای شرق گیلان برگزار خواهد شد.

** می گویند چند سایت خبری استان گیلان فقط از اخبار همدیگر تغذیه می کنند، حتی اگر آن اخبار انواع مشکلات از نظر غلط املایی، دروغ بافی، فرافکنی و مغالطه را دارا باشد.

** می گویند موضوع شکایت یک دانشگاه آزاد گیلانی از یک سایت در روز های اولیه بهمن ماه در دادگستری همان شهر پیگیری و جلسه دادگاه نیز برگزار گردید.

** نشستی در بیت امام جمعه در یکی از شهرستان های استان گیلان برگزار و در این دیدار از امام جمعه خواسته شد تا در عزل و نصب های شهرستان دخالت کرده و زیرا امام جمعه باعث می شود تا نماینده مردم آن شهرستان در مجلس هر کاری را بخواهد، انجام دهد.

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …