چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداراستانه اشرفیه ازاجرای عملیات روکش آسفالت خیابان شهید مرادی‌پورخبرداد

همای گیلان:مهندس_دانش‌شکیب، شهردار آستانه‌اشرفیه از اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان شهید_مرادی‌پور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

▪️ شهردار_آستانه‌اشرفیه در حاشیه بازدید از اجرای پروژ روکش آسفالت خیابان شهید_مرادی‌پور گفت: در جهت پاسخگویی به درخواست به حق شهروندان عزیز آستانه‌اشرفیه، پروژه روکش آسفالت خیابان شهید مرادی پور با مساحت ۱۷۰۰ متر مربع آغاز گردیده است.

▪️ مهندس_دانش‌شکیب با اشاره به این موضوع که خیابان شهید مرادی پور از کوچه های قدیمی و فاقد هدایت آب های سطحی آن هم به صورت جوب نهر بوده است افزود: با مصوبه و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه، خیابان شهید مرادی پور ضمن تسطیح و زیرسازی، به جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی به طول ۱۷۰ متر لوله_گذاری گردیده است.

▪️ شهردار_آستانه‌اشرفیه با اعلام این خبر که روکش آسفالت خیابان شهید مرادی پور و کوچه های فرعی هم‌اکنون با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز گردیده است گفت: نهضت_آسفالت در تمام نقاط شهر آستانه‌اشرفیه، کوچه های فرعی و هرجایی که آسفالت آن فرسوده، یا خاکی باشد خصوصا در کوچه های فرعی خیابان شهید_مصطفی‌دوست و کوچه های منشعب به بلوار و خیابان امام_حسین_ع قبل از شروع بازندگی ها و برودت سرما انجام می پذیرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …