چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداراملش درآیین افتتاح پروژه های این شهرداری گفت:چندین پروژه شهرداری با اعتباری بالغ بر۹میلیارد تومان درایام الله فجرافتتاح وبه بهره برداری رسید

اختصاصی همای گیلان/شهردار املش ضمن تبریک به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر گفت:

دراین ایام چندین پروژه شهرداری افتتاح شده ویا خواهد شد که برای انهامبلغی بالغ بر ۹ میلیارد تومان هزینه نموده ایم .
مهندس ناصررنجبراظهارداشت:این پروژه ها در زمینه‌های مختلف اعم از آسفالت، لوله‌گذاری، زیرسازی و بهبود عبور و مرور شهری می باشد .
وی افزود:چندین پروژه اسفالت شهرداری شامل آسفالت خیابان‌های اسوه، شریعتی ،باغچه بان، هاشمی نژاد و سمامی است که اسفالت خیابان شهیدنعمتی به صورت نمادین افتتاح می گردد.
رنجبرادامه داد:از دیگر پروژه‌های که امروز مورد بازدید قرار می گیرد می‌توان به پروژه جابجایی بازار هفتگی اشاره کرد که راه ارتباطی آن پشت تعاونی شفیعی نسب است که خیابان ۲۰ متری بوده که تاکنون بهسازی آن انجام شده است .
وی اذعان داشت:پروژه دیگر که برای مردم املش حائز اهمیت می‌باشد پروژه کمربندی است که تثبت سازی و آزادسازی یک لاین آن انجام گرفته است
درادامه فرماندار املش ضمن تبریک به مناسبت تولد حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: کار شهرداری یکی از کارهای سختی است که شاید هیچگاه دیده نشود پروژه های مختلفی مانند آسفالت یکی از کوچکترین کارهای شهرداری می باشد، کار های شهرداری معمولاً به شکلی هستند که زیر خاک اند و دیده نمی شوند.

محمدرنجبر در ادامه اظهار داشت: یکی از معضلات شهرداری های کشور ،مشکل پرداخت حقوق پرسنل است که در شهرداری املش علاوه برپرداخت حقوق بموقع، با کمک اعضای محترم شورای شهر ،اتفاقات خوبی افتاده است ازجمله هزینه کرد۹میلیاردی برای افتتاح پروژه ها در ایام الله فجر.

وی اذعان داشت:یکی از موضوع خیلی مهم در بحث شهرداریها تعامل شورای شهر می باشد که در شورای شهر املش این تعامل وهمدلی درحداعلامشاهده می شود که واقعاجای تقدیر و تشکر دارد.
فرمانداراملش تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات مردم بحث بالا امدن رودخانه املش می باشد که این مشکل به چندین سال قبل بر می گردد که انشالله با تغییر مدیریت امور آب که مهندس دادستان بسیار پیگیرهستند امیدواریم که این دغدغه مردم نیز حل شود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

در نشست شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر عنوان شد: تحقق کامل بودجه شهرداری و اختصاص بخش عمده آن به حوزه عمران در ۳ سال گذشته

در نشست شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر عنوان شد: تحقق کامل بودجه شهرداری …