چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداربندرکیاشهردربیان عملکرد دوماهه خودگفت:هرساختنی به عزم واراده ،همدلی ومشارکت چندجانبه نیازمنداست


شهردار بندر کیاشهر طی گزارش اختصاصی به همای گیلان به بیان اقدامات این شهرداری پرداخت .عبدالرضا سلیمانی ضمن غنیمت شمردن فرصت خدمتگزاری گفت : شهر خوب ساختنی است نه یافتنی .
وی بابیان اینکه هر ساختنی به عزم ، اراده و مشارکت چند جانبه نیاز دارد افزود : در این مدت ۶۰ روز که افتخار خدمتگزاری به مردم شریف بندرکیاشهررادارم این شهرداری نسبت به بازسازی پل چوبی با تعویض پالت های چوبی، ترانس ها و چراغ های معیوب تیرهای روشنایی ،تهیه طرح پروفیل طولی و عرضی برای عملیات جدول گذاری و آسفالت خیابان باران ،نقشه برداری و تهیه طرح به منظور احداث بوستان باران اقدام نموده است. عبدالرضا سلیمانی خاطرنشان کرد :از دیگر اقدامات این شهرداری احداث سه لچکی و برج نور در ورودی منتهی به بخشداری، کوی امام و کوی شهید رجائی، احداث میدان و برج نور در کوی امام جنب مسجد حضرت ابوالفضل می باشد. شهردار بندرکیاشهر همچنین اجرای عملیات آسفالت و روکش آسفالت در مناطق مختلف شهری، تهیه طرح و نقشه و تصویب در شورای ترافیک به منظور آغاز عملیات احداث میدان ولچکی در ورودی شهر از سمت زیباکنار (کوی شهید رجایی) وتهیه طرح تفصیلی خیابان ۲۰ متری سپیدکنار و اجرای جدول گذاری و زیر سازی با هدف اجرای عملیات آسفالت را از دیگر فعالیتهای این شهرداری در دو ماهه تصدی خود خواند.
سلیمانی یادآور شد :این شهرداری همچنین نسبت به لایروبی رودخانه مسیر خیابان ساحل (پیست)و خیابان باران، تسطیح و اصلاح شانه خاکی خیابان ساحل (پیست) به منظور احداث پیاده‌رو و تیرهای روشنایی معابر در منطقه کلانشهر و برگزاری نشست های متعدد با مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران اداره کل راه و شهرسازی به منظور بازنگری طرح جامع تفصیلی اقدام نموده است .
وی در ادامه با اشاره به سایر فعالیتهای این شهرداری اظهار داشت: عملیات عمرانی لوله گذاری خیابان عدل با هدف هدایت آبهای سطحی، عملیات تعیین مسیر و میخ کوبی بازگشایی مسیر کمربندی ،لایروبی جوی های سطح شهر با هدف هدایت آبهای سطحی از دیگر خدمات این شهرداری می باشد. شهردار بندر کیاشهر در ادامه به برگزاری نشست کمیته رفع موانع و توسعه گردشگری با حضور معاونان استاندار و ۱۳ مدیرکل گیلان در بندر کیاشهر اشاره نمود و اظهار داشت: این شهرداری نسبت به تهیه طرح جامع توریستی و گردشگری به عنوان اولین شهر در استان گیلان اقدام نموده است .
سلیمانی در ادامه تصویب سه طرح بازنگری تملک ۱۰باب مغازه میدان مرکز شهر، بازار ماهی فروشان و پارک موزه شیلات در ستاد بازآفرینی شهری و تهیه طرح و نقشه به منظور احداث مجتمع تفریحی، گردشگری تجاری و پارک بازی در منطقه کوی شهید رجایی مقابل مسکن مهر را از جمله اقدامات شهرداری بندر کیاشهر برشمرد.
وی یادآور شد: بازسازی مقر نیروی انتظامی در کوی شهید رجایی ،رفع خاموشی برج های نور میدان ام الشهدا ،میدان پل چوبی و معابر شهری و برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا در ماه محرم ،جمع آوری زباله به صورت نمادین در برنامه ظهر عاشورا و ساحل دریا از دیگر اقدامات این شهرداری می باشد.
وی افزود: این شهرداری افتخار تجلیل از پزشکان و کادر درمانی شهر به مناسبت روز پزشک و تجلیل از کارمندان نمونه، چراغانی و نورافشانی سیمای شهری به مناسبت عید غدیر را داشته است .
شهردار بندر کیاشهر آغاز عملیات اصلاح هندسی واحداث میدان جدید فرهنگ و اجرای برنامه زنده رادیویی صدای ساحل را از دیگر برنامه‌های این شهرداری خواند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …