چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردارجدیدکومله:تمام تلاشم اینست تا با استفاده ازتجربیات کسب شده باعث تحول دراین شهرشوم

همای گیلان:معارفه شهردار جدید کومله با حضورامام جمعه بخش کومله، فرماندار شهرستان لنگرود، مدیرکل امور شهری استانداری، اعضای شورای شهر کومله، مسئولین شهرستان واین بخش برگزار شد.

22

در این مراسم حقی رئیس شورای اسلامی شهر کومله ضمن قدردانی از زحمات تمام پرسنل شهرداری، اعضای شورای سابق و فعلی شهرگفت : امیدواریم که شهردار جدید بتواند با تعامل و همکاری همه جانبه با اعضای شورای شهر و همچنین مجموعه شهرداری خدمات ارزنده ای را از خود برجای نهد و کارهایی را انجام دهد که علاوه بر رضایت مردم ، رضایت امام زمان (عج) را نیز به همراه داشته باشد.

آنگاه امام جمعه بخش کومله نیز ضمن تبریک به شهردار جدید  ، به چند نکته در خصوص مدیر موفق اشاره کرد وگفت :  تعامل ، مشورت ، تواضع و فروتنی در برابر مردم و همچنین حضور مستمر در مسند کار از نکات بسیار مهم در موفقیت یک مسئول است.

حجت السلام شکسته دل اظهار داشت : امیدوارم شهردار جدید به دور از هرگونه توجه به مسائل حاشیه ای و با بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات دیگران در پیشرفت شهر کومله گام مهمی بردارد.

درادامه مدیر کل امور شهری استانداری نیز ضمن تبریک به پاسبان شهردار جدید کومله گفت : این تنها شهردار نیست که بتواند کارها ی عمرانی شهر را پیش ببرد بلکه اعضای شورای شهر ، مسئولین ومردم باید ایشان را همراهی نمایند.

کرمی اظهار داشت : امانت مسئولیتی که امروزه بر دوش ما نهاده شده است و دیر یا زود از ما گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد : اولین شاخصه  یک  شهردار موفق ،امانتدار بودن وی است. شهردار باید هماهنگ کننده خوبی باشد و دراین  راستا با خلوص نیت و بی طرفانه برخورد کند.

کرمی ضمن قدردانی از انتخاب شایسته اعضای شورای شهرکومله گفت : از اعضای شورای شهر می خواهم که در بین خود تشکیل گروه ندهند که یقینا گروه گرایی بین اعضا باعث تاثیرات منفی در سطح شهر خواهد شدضمن آنکه نظارت خود بر شهرداررا افزون نمایند.از شهردار گزارش بخواهند و آنها را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

مدیر کل امور شهری استانداری تصریح کرد : حمایت اعضای شورای شهراز شهردار، تعامل و همکاری با تمام مسئولین شهرستان، استفاده از نقطه نظرات خانواده های شهدا و مردم یقینا باعث تصمیم گیری های درست خواهد شد و مسلما هر پیشرفتی در شهر صورت پذیرد موجب خوشحالی مردم خواهد گردید.

 فرماندار شهرستان لنگرود نیز گفت : شهر کومله با داشتن شهیدان والامقام و بنام خود از جمله شهرهایی است که خدمت کردن در آن افتخار والایی را می طلبد.

جوادپور اذعان کرد : شهرداران از جمله کسانی هستند که خدمات آنها به نام خودشان باقی خواهد ماند و این نعمتی است که باید قدر آن را دانست و تنها راه قدردانی از این نعمت کارکردن برای مردم است.

وی تصریح کرد : وظیفه ماست تا با الگو گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری به کار و تلاش بپردازیم. فرصت را غنیمت شمریم شاید فردایی نباشد تا بتوان کاری انجام داد.

در پایان این مراسم شهردار جدید کومله ضمن قدردانی از اعتماد و انتخاب اعضای شوراشهر گفت : تمام سعی خود را می نمایم  تا از تمام تجربیاتی که در مجموعه شهرداری کسب نموده ام استفاده کنم تا تحولی در شهر شکل گیرد.

سید ضیاءالدین پاسبان افزود : هدفم تعامل است لذاهمکاری بی شائبه با اعضای شورای اسلامی شهر در جهت رشد و شکوفایی شهر کومله در دستور کار اینجانب می باشد.

وی اظهار داشت : ضمن سپاساز خداوند منان از مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی و بخش کومله می خواهم تا یاری گر ماباشند که بتوانم از این مسئولیت خطیر سربلند بیرون آییم.

در پایان مراسم ضمن قدردانی از لاهوتی شهردار سابق کومله ، حکم سید ضیاء الدین پاسبان به عنوان شهردار جدید کومله به وی اعطا شد.

22222

     2222 22222 

About

Check Also

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می کند

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت …