چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداررانکوه:بودجه امسال این شهربا۱۲درصد افزایش به ۹۶۰میلیون تومان رسیده است

 

همای گیلان:همزمان با فرارسیدن هفته شورا ، نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر رانکوه با اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست خبری رشیدی نژاد شهردار رانکوه ضمن تبریک هفته شورا به اعضای شورای شهر و همچنین متقارن شدن این ایام با روز کارگر و معلم و تبریک به آنان ،به بودجه سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : بودجه سال ۹۳ با مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان تقدیم و به تصویب اعضای شورای شهر رسید که این میزان اعتبار ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

1

شهردار رانکوه به بخشی از عملکرد ۴ماهه خود در شهرداری رانکوه اشاره کرد و گفت :آسفالت ۱۵۰۰متر مربع در ورودی شهر رانکوه در شب سال نو، ساخت آلاچیق و کمپینگ موقت در ساحل کیارود جهت استقرار مسافران ،جمع آوری تیرهای فرسوده برق با همکاری اداره برق و لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی در اسماعیل گوابر بخشی از فعالیت شهرداری می باشد.

وی اظهار داشت : بازسازی و فرم دهی میدان اسماعیل گوابر، بهسازی میدان ولایت ،نصب تابلوی یادمان شهدا در ورودی شهر و ورودی گلزار شهدا ، نصب بیش از ۱۰۰سطل زباله در سطح شهر، بهسازی فاز اول استخر آسیابسران،خرید لوازم بازی کودک از جمله اقدامات دیگر شهرداری در این ایام بوده است.

شهردار رانکوه در ادامه به برنامه های آتی شهرداری اشاره کرد و گفت :آسفالت خیابان شهید رجایی ، ضلع شمالی  بلوار امام رضا، ادامه پیاده رو سازی سطح شهر ، تفکیک زباله از مبدا، احداث ساختمان شهرداری که عملیات اجرایی آن آغاز شده است بخشی از برنامه های آتی شهرداری محسوب می گردد.

رشیدی نژاد تصریح کرد : رسیدگی به وضعیت نامناسب پل ورودی شهر که یکی دیگراز نقاط حاثه خیز منطقه نیز محسوب میشوداز جمله موارد مهمی است که در برنامه اصلی شهرداری قرار دارد که از مدیر کل راه و شهرسازی گیلان انتطار می رود  با توجه به اهمیت این مسیر و ترانزیتی بودن این خیابان در این گام بزرگ ، ما را یاری رسانند تا بتوانیم وضعیت پل را به نقطه مطلوبی رسانیم.

وی افزود : بازنگری طرح جامع شهری و همچنین تسریع صدور سند مالکیت، خریداری ماشین آلات شهرداری جهت ارائه خدمات بیشتر، اجرای فاز دوم استخر آسیابسران ، اجرای فاز سوم پارک کیارود و ساخت نمازخانه در آن از جمله برنامه های آتی شهرداری می باشد.

شهردار رانکوه بیان داشت : خوشرویی ، خوشنامی و پاکدستی یکی از اساسی ترین اصول در شهرداری است که یقینا در صورت نبودن آن موفقیت کسب نمی شود.

رشیدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار همای گیلان  گفت : اعتمادی که اعضای شورای شهر در این ایام در موقعیت های مختلف نسبت به من داشته اند ، نشانگر تعامل و همکاری اعضای شورا با مجموعه شهرداری است.رابطه صمیمانه و متحدانه ای که بین شهردار و اعضای شورا وجود دارد یقینا از جمله نکات مثبتی است که  در انتخاب شورای شهر رانکوه به عنوان شورای برتر در سطح استان تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس شورای شهر رانکوه :

انتخاب شهردار رانکوه از مهمترین مصوبه  اعضای شورا بوده است

 

در این نشست گلباز رئیس شورای شهر رانکوه ضمن بیان این نکته که شهر رانکوه شهر فراموش شده و مظلوم است ، گفت : یکی از مهمترین اقدامات شورای دوره چهارم انتخاب شهرداری جوان بوده است که در همین مدت کوتاه ، با توجه به شرایط مالی سال گذشته  وبی مهری مسئولین نسیت به شهر رانکوه با دستانی خالی و با رویی گشاده، رضایت مردم، اعضای شورا و مسافران نوروزی را به همراه داشته است.

رئیس شورای شهر رانکوه اظهار داشت : یکی از برنامه های مهم اعضای شورا  فراهم نمودن زمینه های مناسب جهت جذب سرمایه گذار است که در این زمینه با راه اندازی سایت شهرداری و معرفی نقاط زیبا و چشم انداز خدادادی این منطقه ،تلاش برای جذب توریست و سرمایه گذار شده است.

رحمتی نایب رئیس شورای شهر رانکوه نیز ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران گفت : چشم انداز چند ساله ای برای شهر رانکوه در نظر گرفته شده است که در این چشم اندار برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده است.

نائب رئیس شورای شهر رانکوه افزود : تمام تلاش ما بر این است تا به چشم انداز بلند مدت ، که در واقع خواسته بحق مردم میباشد توجه بیشتری شود.در این راستا تسریع در سند دار کردن زمین و همچنین تغییر اراضی کاربردی  از جمله موارد مهمی است که یقینا در صورت رفع آن در زمینه جذب توریست و سرمایه گذار گام بزرگی برداشته خواهد شد .

علی نیا عضو شورای شهر رانکوه در این نشست خبری  ضمن تبریک هفته شورا به تمام همکارانش گفت : شورا پل ارتباطی است بین مردم و مسئولین است شورا نهادی است که خواسته های بحق مردم را به گوش مسئولین می رسانند و در مقابل با حمایت مسئولین نیازهای شهروندان را برطرف می سازند.

وی گفت : از تمام مسئولین شهرستان می خواهم تا در امر بازسازی نقشه تفصیلی شهری ، صدور سند مالکیت و همچنین واگذاری معدن شن در کنار رودخانه کیارود ما را یاری رسانند که یقینا این موارد باعث پیشرفت شهر خواهد شد.

 کریمی عضو شورای شهر رانکوه نیز گفت : خیلی خوشحالم که سعادت نصیب من شد تا در دوره چهارم شورا بتوانم در یک نهاد اجتماعی – فرهنگی و سیاسی  با رای و انتخاب مردم در کنار همکارانم   باشم و بتوانم در رفع مشکلات شهر رانکوه گامی بردارم.

وی در ادامه به برخی از مصوبات مهم شورای شهر در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت : بازنگری طرح توسعه تفصیلی شهر، در خواست صدور سند مالکیت ، رونمایی از میدان های شهر ، توسعه آسفالت و پیاده رو سازی در سطح شهر از جمله مهترین مصوبات شورای شهر به شمار می آید.

 0 1 0

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …