چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردارلنگروددرمراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:شهرداری لنگرود در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان آسفالت در معابر شهر انجام داده است

اختصاصی همای گیلان:این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار لنگرود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

در ادامه این مراسم غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود اظهار داشت: خدا را شاکریم که در دوره پنجم شورای شهر لنگرود با حضور شهردار جوان توانستیم کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: نظر همه کارشناسان و شهروندان بر این است که عملکرد این دوره از شورای شهر لنگرود عملکرد خوبی است .
در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر در خصوص جایگاه خبرنگاران در جامعه و رسالت کار آنان سخن گفتند.

خبرنگار با تعامل، مشکلات مردم و جامعه را به گوش مسئولین برسانند

رجایی درخصوص عملکرد شهرداری لنگرود گفت :شهرداری لنگرود در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان آسفالت در معابر شهر انجام داده است .

#در سه سال اخیر بیش از ۸۰ درصد از پیاده روهای شهر لنگرود اصلاح و بازسازی شده‌است

وی بیان کرد: در سه سال اخیر بیش از ۸۰ درصد از پیاده روهای شهر لنگرود اصلاح و بازسازی شده‌اند.

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد:شهرداری لنگرود اجرای پیاده روی سازی در خیابان سعدی از ابتدای پارک فجر تا میدان شهید نورانی به بقعه آقا سید محمد کیاکلایه و میدان اصلی شهر را در دست دارد.

شهردار لنگرود همچنین به سرانه تفریحی و فضای سبز شهری در دوره پنجم شورای اشاره کرد و افزود: ایجاد فضای سبز و تفریحی در محوطه روبروی سپاه را با ایجاد نورپردازی ،پیاده رو سازی در دست اجرا داریم،
وی روند پیشرفت فیزیکی کارخانه کمپوست لنگرود در مادیان گوابر اطاقور خوب ارزیابی نمود و تصریح کرد: فاز اول کارخانه کمپوست به اتمام رسیده و با برق رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

تمامی دستگاههای کارخانه کمپوست به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

وی افزود: تمامی دستگاههای کارخانه کمپوست به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

رجایی کارخانه کمپوست لنگرود را یکی از به روز ترین کارخانه‌های کمپوست دنیا عنوان کرد و گفت: در کارخانه کمپوست لنگرود از به روزترین تکنولوژی های دنیا استفاده شده است و با راه اندازی این کارخانه ۷۰ درصد از زباله را به مواد آلی بدون ضرر تبدیل خواهد شد.

وی دیواره سازی رودخانه بزرگ شهر لنگرود رااز دیگر برنامه های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در این دوره
یاد کرد و افزود:به منظور جلوگیری از سیل زدگی برخی از نقاط رودخانه که نیاز به دیواره سازی داشت از ابتدای سال اول حضور بنده در شهرداری دیوار سازی در حاشیه رودخانه شهر صورت گرفت و امسال نیز حدود ۲۰۰ متر از رودخانه بزرگ شهر لنگرود دیوار سازی می شود.

وی درخصوص لایروبی رودخانه لنگرودتصریح کرد :رودخانه لنگرود سال گذشته از مسیر کاسگرمحله تا روستای بازارده لایروبی شد و امسال نیز لایروبی رودخانه از ابتدای پل درویشانبر تابل خشتی را در برنامه داریم.

راه اندازی اسکله قایق سواری بعد از لایروبی رودخانه

وی راه اندازی اسکله قایق سواری را بعد از لایروبی رودخانه از دیگر برنامه های پیش رو شهرداری عنوان نمود.
رجایی عملکرد شهرداری در بحران کرونا بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان نمود: شهرداری لنگرود از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام وجود پای کار بود و گندزدایی ،سمپاشی و ضدعفونی به صورت ۲۴ ساعته و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در بین شهروندان و توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه از مهمترین اقدامات شهرداری در مدیریت بحران بوده است.

#درحال حاظر هیچ چک برگشتی ازشهرداری لنگرود در دست اشخاص نیست

شهردار لنگرود بدهیهای معوقه شهرداری به پیمانکاران را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرد که با پیگیریهای بعمل آماده به روز شده و درحال حاظر هیچ چک برگشتی در دست اشخاص نیست.

وی همچنین از پرداخت کامل بدهی های معوقه تامین اجتماعی به مبلغ ۴ میلیارد تومان در این دوره خبر داد.
رجایی همچنین از افزایش فضای سرانه ورزشی شهر لنگرود در دوره پنجم شورا خبر داد و گفت: شهرداری لنگرود در دوره پنجم شورا توانست یک زمین استاندارد والیبال ساحلی و یک زمین بسکتبال را به سرانه ورزشی شهر اضافه نماید.

رجایی همچنین به افزایش درآمد پایدار شهرداری از طریق ایجاد بنگاه‌های تجاری اشاره کرد و گفت: مغازه های تجاری شهرداری لنگرود در مسیرجاده چمخاله ۳ الی ۴ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …