چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداروشورای شهرکلاچای پاسخ دهندجایگاه کلاچای به عنوان شهر نگین شمال ایران درگیلان کجاست/ مهدی یعقوبی

همای گیلان: این روزها و با پایان گرفتن تعطیلات نوروز باستانی و عدم استقبال گرم مسافران نوروزی از شهر کلاچای این سوال به ذهن ها خطور کرد که براستی چرا مسافران دیگر شهر کلاچای را بعنوان مقصد تعطیلات نوروزی خود قرار ندادند و چه عواملی باعث این رخداد نامطلوب که تاثیر مستقیم آن را میتوان در بازارقدیمی کلاچای دید را باعث شده است.

photo_2016-04-07_19-03-46
مجموعه ی شهرداری و شورای شهر بعنوان مسوولین اجرایی و نظارتی شهر یکی از عوامل مهم پویایی و نشاط و رونق صنعت گردشگری در هر شهر به حساب می آیند.
حال این سوال به ذهن بنده خطور میکند که شورای محترم شهر که هنوز بعد از دوسال و نیم نتوانسته یک بیلان کاری برای مردم شهر اراعه کند و شفافیت لازم برای عملکرد دوساله و نیم خود را به مردم شهر خودش نشان دهد چگونه میتوانند در خصوص جذب توریسم با وجود صنعت دریا و ساحل در کلاچای و نزدیکی ان به کوه که خود از عوامل مهم جذب گردشگر برای هر شهر میباشد موفق عمل کند؟
براستی یک شهردار بومی و متخصص که لایه لایه های شهر را بشناسند
نقاط ضعف و قوت شهر را بداند بهتر از یک شهردار غیربومی غیر متخصص نیست؟
آیا غیر از این است مسافرانی به شهر کلاچای سفر میکنند که از بومیان این شهر و ساکن خارج استان گیلان هستند و صرفا فقط برای دیدن اقوام و خویشان خود به شهرکلاچای سفر میکنند؟
حال باید از شهردار و شورای محترم شهر پرسید که جایگاه کلاچای، نگین شمال ایران در گیلان کجاست ؟؟؟
مهدی یعقوبی_فعال اجتماعی
۱۶فروردین ۱۳۹۵

About سردبیر

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …