چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردارکلاچای: نگین شمال ایران آماده پذیرایی از مسافران نوروز می شود

اختصاصی همای گیلان:به گزارش  خبرنگار ما شهردار کلاچای از تشکیل ستاد استقبال از بهار در این شهرداری خبر داد وگفت: سال گذشته در اجرای برنامه های استقبال از بهار مجموعه ی شهرداری کلاچای سرآمد بود و الحمدلله توانست برنامه های خوبی را به مردم عزیز کلاچای تقدیم کند و آنان را در معرض نمایش بگذارد؛ امسال نیز با تدابیر اندیشیده شده مطمئنا برنامه هایی بهتر و متنوع تر از سال گذشته برای اجرا داریم که از اول اسفند آغاز فعالیت ستاد انجام خواهدشد.

download (1)

لاهوتی افزود : جشنواره فرهنگی – هنری نوروز از برنامه هایی است که برای نوروز امسال در نظر گرفته شده است و ستاد تسهیلات نوروزی با برنامه های متنوع و بسته های نوروزی خاص رضایت مسافرین محترم را در پی خواهد داشت .

حسین لاهوتی اظهار داشت: ستاد استقبال از بهار به منظور سازمان دادن به بخش های مدیریت شهریو همچنین مدیریت فرهنگی شهری در زمینه گردشگری و خدمات رسانی مطلوب در زمان نزدیکی به ایام نوروز و ستاد تسهیلات نوروزی در ایام نوروز  در شهرداری کلاچای تشکیل شده است.

شهردار کلاچای با بیان این خبر افزود: جشنواره فرهنگی – هنری نوروز از برنامه هایی  در ایام تعطیلات نوروز ، همواره میزبان تعداد کثیری از مسافران و هموطنان عزیز بوده و بتعداد ۹۰۰۰ بسته نوروزی در آن ایام توزیع نموده است که بازخورد مساعدی نیز داشته است ؛ بدین منظور شهرداری قصد دارد با آمادگی هر چه بیشتر و تلاش مضاعف به استقبال مسافران نوروزی برودو رضایتمندی آنان را از اهداف خود میشمارد .

لاهوتی با اشاره به اینکه تمام بخش های شهرداری کلاچای آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند،اعلام کرد:شهرداری کلاچای اقدامات لازم و برنامه ریزی های مورد نظر را جهت استقبال از مسافران نوروزی صورت داده و برنامه های متنوعی  بدین منظور پیش بینی شده است تا به بهترین شکل از میهمانان نوروزی این شهرستان پذیرایی نماید.

وی در خصوص برنامه های در دست اقدام شهرداری کلاچای به مناسبت ایام نوروز توضیح داد: پالت کاری پیاده رو،لکه گیری خیابان‌ها، آذین بندی سطح شهر، گل کاری میادین و پارک‌ها، خط کشی خیابان‌ها، تهیه کاور برای پرسنل ستاد تسهیلات، فضاسازی ورودی ،مرکز و خروجی شهر از مهم‌ترین اقدامات شهرداری جهت استقبال از مهمانان نوروزی است.

لاهوتی افزود: همچنین از دیگر برنامه های شهرداری کلاچای می توان به چاپ بروشور، نقشه  شهر و معرفی جاذبه های گردشگری در قالب لوح فشرده ،معرفی اماکن گردشگری در سایت شهرداری کلاچای (kelachay.ir )،برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات بومی-محلی و همچنین برنامه های جانبی دیگر اشاره کردو افزود بسیاری از طرح ها و ایده های جدید را امسال به معرض نمایش همشهری های خوب کلاچای و مسافرین عزیز نگین شمال ایران می گذاریم تا سال دیگر را نیز با این شهر به خاطر بسپارند .

وی با بیان اینکه شهرداری کلاچای با رویکردی تازه و خلاقانه قصد دارد به منظور رفاه حال مسافران و رضایت شهروندان ، سال ۹۴ را با شکلی تازه اما به فرمایش مقام معظم رهبری با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی آغاز کند، گفت: دیدار از خانواده های معظم شهدا از اولویت برنامه های ما در ستاد تسهیلات نوروزی است و قطعا از این خوبان در ایام عید به خوبی و شایستگی دیدار خواهیم داشت ، زیرا معتقدیم شادی در نگاه این خانواده ها به کارمان تحرک و پویایی فزاینده ای می بخشد و دعای عزیزانشان موتور محرکه ی  ستاد ما خواهد بود  .

لاهوتی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری ادارات و سازمان‌های مرتبط بتوان امکانات مناسبی  جهت فراهم آوردن رفاه و رضایت عمومی ایجاد کرده تا هموطنانی که به شهر کلاچای نگین شمال ایران سفر می‌کنند لحظات خوشی را در ایام نوروز سپری نمایند.

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است

مدیرکل صمت گیلان: برای نظارت بر بازار گیلان ۱۰ هزار بازرسی انجام شده است مدیر …