چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداری و شورای شهر شلمان از خبرنگاران تجلیل کرد – ۲۰۰ خانوار شلمانی با امحاء زباله های تر به روش ورمی کمپوست و کمک به حل معضل پسماند، از عوارض نوسازی معاف شدند – گزارش عملکرد ماهانه و نظم کاری در شهرداری شلمان/ انجام امور مراجعان با یکبار مراجعه به شهرداری به نتیجه میرسد – ‌احداث پیاده راه شلمان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی – نمایشگاه و مرکز توزیع گل و گیاه در شلمان به همت شورای اسلامی شهر

شهرداری و شورای شهر شلمان از خبرنگاران تجلیل کرد

– ۲۰۰ خانوار شلمانی با امحاء زباله های تر به روش ورمی کمپوست و کمک به حل معضل پسماند، از عوارض نوسازی معاف شدند

– گزارش عملکرد ماهانه و نظم کار کاری در شهرداری شلمان/
انجام امور مراجعان با یکبار مراجعه به شهرداری به نتیجه میرسد

– ‌احداث پیاده راه شلمان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی

– نمایشگاه و مرکز توزیع گل و گیاه در شلمان به همت شورای اسلامی شهر

شورا و شهرداری شلمان از خبرنگاران حوزه فعالیت خود تجلیل کرد.

اختصاصی همای خبر – در این نشست صمیمانه که با حضور ریاست و اعضای شورای شهر شلمان، سرپرست شهرداری و جمعی از رسانه های مرتبط با مدیریت شهری شلمان برگزار شد، ضمن تقدیر از رسانه های حاضر ، گزارشات کلی عملکرد های اخیر شهرداری شلمان و برنامه های ویژه این شهرداری برای هفته دولت اعلام شد.

احمدی نژاد، رئیس شورای شهر شلمان در این جلسه ضمن تبریک به رسانه های حاضر به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین نامیـد و اظهار کرد: خبـرنگاران نقش مهم و کلیدی در پیشرفت جوامع و توسعه شهر و کشور خود دارند.
وی با بیان اینکه لازم است نتایج عملکردها اطلاع رسانی شود، مطالبه گری ها در این راستا را امری مهم و در جهت منافع عمومی ذکر کرد.

وی گفت: بدون حضور رسانه، رویدادها ماندگار نخواهند ماند و از خداوند منان برای شما که صدای مردم هستید، اروزی توفیقات روزافزون دارم.

اصغری عضو شورای شهر شلمان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار ، گفت رسانه ها چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و رسالتی خطیر و شریف بر عهده دارند.
وی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرفراز به میهن، برای آنان آرزوی اجر دنیوی و اخروی داشت و از همراهی رسانه های حاضر در جلسه قدردانی کرد.
نوروزی دیگر عضو شورای شهر ضمن تبریک این روز گفت:تنها انتظار ما از رسانه ها این است که واقعیت ها را بیان کنند.

خانم پروانه، دیگر عضو شـورای شهر شلمـان نیز با ذکر اینکه خبرنگاران مورخین معاصر کشور هستند ، ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی دو ساله رسانه های حاضر در جلسه تشکر کرد و قلمی توانا و افق های روشن برای حرفه خبرنگاری آرزو داشت.

ناصر رنجبر سرپرست شهرداری شلمان نیز در این دیدار پس از تبریک روز خبـرنگار به رسانه های حاضر، گفت: رسالت خبرنگار مانند تمیز دادن جایگاه توحید و شرک است.

وی گفت: گاه واقعیتهای اجتماعی و حقیقی آنقدر به هم نزدیکند که حقیقت در این میان قربانی میشود و حتی رسانه نیز در این میان مظلوم می‌ماند.

سرپرست شهرداری شلمان با ذکر اینکه برای هفته دولت چند افتتاحیه و پروژه در دست اجرا داریم گفت: سعی و تلاش بنده همیشه بر این اصل استوار بوده که نظم و شفافیت کاری و بی غل‌و غش کار کردن در مدیریت شهر اعمال شود.

رنجبر گفت: بنده مبدع طرحی هستم که طی آن گزارشات عملکرهای مالی و خدماتی را به شکل روتین و ماهانه تحویل داده و اطلاع رسانی کرده ام.

سرپرست شهرداری شلمان در بحث مدیریت پسماند نیز گفت: پسماند از معضلات اصلی سطح گیلان است که با شعار حل نمیشود و باید کاری برای آن انجام داد.

وی توضیح داد: شهرداری شلمان توانسته است با آموزشهای شهروندی و اجرای روش ورمی کمپوست ۲۰۰ خانوار را از چرخه تولید زباله تر خارج نماید.

این مدیر شهری در توضیح دقیق این فرآیند گفت: شهرداری شلمان آماده است تا با هزینه خود برای هر خانوار که فضایی به اندازه یک متر مربع در خانه دارد ، اتاقک پسماند ساخته و شن ریزی و کرم های مخصوص را نیز به آنان تحویل دهد و این خدمت رسانی را در صورت درخواست شهروندان برای شهرهای مجاور نیز انجام خواهد داد.
وی گفت: این کرمها با تغذیه از زباله‌ی تر ، کود تحویل میدهند که برای مصارف کشاورزی کاربرد دارد.
دکتر رنجبر گفت: شهروندانی که در چرخه ورمی کمپوست همراه شهرداری شلمان باشند و زباله تر تحویل شهرداری ندهند از عوارض نوسازی معاف میشوند.

وی در بیان دیگر عملکردهای شهرداری شلمان به احداث پیاده راه در حاشیه شلمان رود که فاز اول آن با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان آغاز به کار کرده است، تاسیس مرکز تولید توزیع گیاهان در موزه تحقیقات کشاورزی با ۱۵۰ الی ۲۰۰ غرفه، لایروبی استخر بالا محله برای تغییر کاربری و احداث پارک، تملک زمین و اجرای مراحل زیرساختی برای ایجاد یک دهنه پل در ورودی شلمان برای حل معضل ترافیک، بازنگری و رفع نواقص طرح هادی برای حل مشکلات حوزه شهری ، احداث زمین فوتبال در قاضی محله شلمان با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان، اجرای عملیات ۲۰ هزار متر آسفالت و چند پروژه دیگر اجرایی اشاره داشت.

سرپرست شهرداری شلمان در پایان از همیاری های معاونت عمرانی استانداری گیلان، اداره آب منطقه ای و فرمانداری شلمان، اعضای شورای اسلامی و دیگر ادارات و اشخاص حقیقی و حقوقی ، اصحاب رسانه و همچنین شهروندانی که همواره حامی و همراه بخش مدیریت شهری شلمان بوده‌اند تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ همای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …