چاپ مطلب چاپ مطلب

شهرداری کلاچای در مراسم افتتاحیه برنامه های دهه فجر : ۱۱ پروژه با ۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح گردید

اختصاصی همای گیلان:حسین بائوج لاهوتی در مراسم افتتاحیه برنامه های دهه فجر بخش کلاچای که در سالن بصیرت این شهر برگزار شد، اظهار داشت:شهرداری کلاچای ۱۱ پروژه با ۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان از درآمدهای استانی ، عمومی شهرداری و ملی به شهروندان در این دهه مبارک تقدیم کرده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل آسفالت و روکش آسفالت، دفع آب های سطحی ، اختصاص ماشین آتش نشانی سنگین بوده است که خودروی آتش نشانی از محل اعتبارات سال ۹۴ می باشد.

شهردار کلاچای اذعان داشت: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ناوگان حمل و نقل ، از اعتبارات سال ۹۵ درخواست کمپرسی سنگین و همچنین ماشین پرس زباله داده ایم و در نوبت دریافت می باشیم.

بائوج لاهوتی به تعویض ناوگان تاکسی درون شهری اشاره کرد و گفت: ۶۰ دستگاه تاکسی درون شهری حدود ۸ سال از که به مرحله تعویض رسیده بود و تاکنون با پیگیری های لازم موفق به تعویض ۲۳ دستگاه تاکنون شده ایم و امیدواریم باقی تاکسی ها تا پایان سال ۹۵ یا اوایل سال ۹۶ به ناوگان شهری بپیوندند.

وی ادامه داد : با تلاش نیروهای شهرداری اقدام به احداث ساختمان اداری محوطه سازی به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان شدیم که سالن جلسات ، اتاق متمرکز واحد ها از جمله آن می باشد و جز هفت شهرداری در سطح استان می باشیم که طرح تجهیز دولت الکترونیک با نصب نرم افزار سیما تا پایان سال ۹۵ اجرایی خواهد شد.

شهردار کلاچای تصریح کرد: یکی از پروژه های مهمی که در سطح شهر کلاچای با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا می باشد پایانه مسافربری است که بسیاری از شهرهای بزرگ از آن بی بهره مانده اند و امیدواریم تا روزهای آینده با تمام امکانات بروز و با سرمایه ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بائوج لاهوتی در پایان از تمام نیروهای ستادی و کارگری شهرداری که زمینه آسودگی خاطر برای شهروندان را فراهم می آورند تقدیر کرد./باکانال همای خبر همراه شوید
 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …