چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار آستانه از نفر اول کنکور سراسری تجلیل کرد

همای گیلان:شهردار آستانه اشرفیه از نفر اول کنکور سراسری از آستانه در رشته علوم تجربی تجلیل کرد.

همزمان با برگزاری مراسم سالگرد دکتر معین و با حضور نماینده و مسئولان شهرستان، از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه از سید شایان پور میر بابایی نفر اول کنکور سراسری در رشته علوم تجربی قدردانی شد.download

علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه با اهدای لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی از این جوان نخبه و موفق آستانه اشرفیه تجلیل کرد.

در لوح تقدیر شهردار آستانه اشرفیه آمده است: حمد و سپاس فراوان پروردگار یکتا را که مهربانی و انوار بیکران رحمت و کرامتش برای صاحبان  خرد و اندیشه، نشانه ای ازآیات حکمت وقدرت لایزال الهی است.

کسب رتبه برتر در کنکورسراسری علوم تجربی در سطح کشور را به جنابعالی که از مفاخر نخبه علمی شهر آستانه اشرفیه می باشید تبریک عرض می نمایم.

لازم بذکر است در این مراسم از سوی مهدخت معین دختر دکتر محمد معین نیز هدیه ای به نفر نخست کنکور سراسری در رشته علوم تجربی اهدا شد.

مهدخت معین همچنین از علی شفیعی شهردار آستانه اشرفیه بدلیل بازسازی و زیباسازی آرامگاه دکتر معین قدردانی کرد.

علی شفیعی نیز گفت: شهرداری آستانه اشرفیه به جهت ادای احترام به خدمات شایان دکتر محمد معین به ادبیات فارسی امسال برای زیبا سازی و تغییر چهره این آرامگاه اقدامات شایان توجهی انجام داد.

وی افزود:احداث آبنما، اصلاح فضای سبز، نصب مبلمان شهری، نصب تابلوی سر در و ورودی برای نخستین بار و رنگ آمیزی المان ها و نورپردازی به فضای آرامگاه دکتر معین بخشی از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه برای احترام به شهروندان و ادب دوستان و بزرگداشت افزون تر مقام ادبی دکتر معین است که امسال با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

شفیعی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تمام سعی خود را بکار بسته ایم تا علاوه بر اقدامات عمرانی نسبت به مسائل فرهنگی نیز اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی گفت: آرامگاه دکتر معین در مرکز یک بوستان زیبای شهری قرار گرفته و امیدواریم که مجموعه اقدامات انجام شده برای زیباسازی و بازسازی این مکان مورد رضایت شهروندان و دوستداران فرهنگ و ادب قرار گیرد/روابط عمومیdownload (2)download (1)download (3)download (4)

 

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …