چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار آستانه اشرفیه:کلیه اقلام خریداری شده شهرداری در سال جدید باید تولید داخلی و ایرانی باشد

اختصاصی همای گیلان، دکتر عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی طی دستوری به مدیریت اداری مالی شهرداری در نخستین ساعات شروع به کار امروز اعلام کردند کلیه اقلام خریداری شده شهرداری در سال جدید باید تولید داخلی و ایرانی باشد .

وی خاطر نشان کرد ؛ تشویق تولیدکنندگان بهترین راه حمایت از تولیدات داخلی محسوب می‌شود تا اقتصادی پویا را به زودی در سطح کشور شاهد باشیم.

شهردار آستانه اشرفیه تاکید کرد ؛ باید با حمایت از کالای ایرانی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جامعه عمل بپوشانیم.

وی بیان داشت: خرید کالای ایرانی عزم ملی و باور قلبی می‌خواهد تنها راه مبارزه با تحریم‌ها و مبارزه با غول سرطان‌زای بیکاری در کشور خرید کالای ایرانی است.
وی در ادامه افزود: ادارات از نیرو اشباع است و باید همه در فکر شناسایی پتانسیل‌های نقطه به نقطه ایران و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات ایرانی باشیم؛ وقتی صحبت از محصولات ایرانی می‌کنیم منظور تولید فرهنگ اصیل ایرانی مانند موسیقی اصیل ایرانی، صنایع دستی، شناساندن آثار تاریخی و معرفی تولیدات کشاورزی، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی و دامداری، صنعت، کفش و لباس به جوانان و جهانگردان است.

وی در پایان گفت: پس از شناسایی و شناساندن این پتانسیل‌ها نوبت تولید و خرید کالای ایرانی است؛ فعال شدن این چرخه نیاز به یک باور عمیق و عزم ملی دارد و دلالان باید با اهرم‌های تنبیهی و تشویقی حذف شوند.

با کانال همای خبر همراه باشید

 

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …