چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار املش: به جهت کم شدن تصادفات درون شهری افزایش امنیت عبور و مرور در شهر و حفظ جان عابران اقدام به نصب سرعت گیرخواهیم کرد/هدف مجموعه شهرداری املش خدمات رسانی به همه در تمام حوزه های شهری می باشد

اختصاصی همای گیلان، شهرداراملش گفت:با اجرای عملیات آسفالت خیابانها و معابر اصلی و از بین رفتن سرعت گیرهای سطح شهر ، سرعت انواع وسایط نقلیه افزایش یافته که در برخی موارد منجر به تصادف نیز شده است .
ناصر رنجبرنیاول افزود: با همکاری پلیس راهور اقدام به جانمایی مکان های پیشنهادی نموده که بر حسب اولویت جهت افزایش امنیت عبور و مرور در شهر و حفظ جان عابران اقدام به نصب سرعت گیر ها خواهیم کرد .
وی ادامه داد: به دلیل مسایل و مشکلات ذکر شده اولویت اول شهرداری ایجاد سرعت گیر در بلوار شهدای منا بوده که بر اساس استاندارد شورای ترافیک و پلیس راهور شهرستان این امر محقق گردید .
شهردار املش اذعان داشت: نصب سرعت گیرها برای خیابانهایی که سرعت عبور و مرور در آن افزایش یافته با هماهنگی رئیس پلیس راهور و بعد از انجام کارشناسی فنی انجام خواهد شد.
رنجبر نیز پیرامون فعالیت های این شهرداری گفت : هدف مجموعه شهرداری املش خدمات رسانی به همه در تمام حوزه های شهری می باشد و از مشارکت مردم در همراهی و همکاری در پروژه های شهرداری تقدیر و تشکر می نماییم ، امیداست در راستای توسعه پایدار جهت رفاه شهروندان با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان گامهای مثبت و ارزنده ای برداریم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …