چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار املش خبر داد: اجرای لوله‌گذاری و جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر املش

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی شهرداری املش,مهندس رنجبر شهردار املش در جلسه ستاد بحران شهرستان املش با بیان اینکه شهر املش باتوجه به موقعیت جغرافیایی که دارد همیشه در وقوع سیل و بحران دچار آبگرفتگی و مشکلاتی می شود افزود:بحث کمربندی املش یکی از مواردیست که شهرداری با مطالعاتی که انجام شده در مورد آن تمهیداتی اندیشیده شده است.

شهردار املش افزود:حدود۴۰۰متر لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی انجام شده است و ۲/۲کیلومتر نیز در دست اجرا می باشد تا آبهای سطحی سیلابها به رودخانه شلمانرود هدایت شود و این مشکل بطور ریشه ای حل شود.

مهندس رنجبر درادامه به ۲ کیلومتر انهار درحوزه املش که حرایم آن به ۴و۶ متر می رسد و ۸۰درصد آن نیز رعایت نشده است اشاره داشت و گفت:با جذب اعتباراتی که با مدیریت بحران و بنیاد مسکن تعریف شده است تقاهم نامه ای نیز با شهرداری تدوین شود تا با همکاری و حمایت این نهادها طی دوره ۳ساله بحث حرایم را آزاد نماییم و در موقع سیلاب خانه هایی که درحریم نهر وجوددارند دچار بحران و سیل نشوند.

وی همچنین ازوجود ۲ ماشین آتش نشانی فرسوده دراین شهرستان خبرداد و گفت:باتوجه به کوهستانی بودن منطقه املش و نیاز شهر به ماشین آتش نشانی شهرداری خواستار حمایت و کمک از مسوولین استان می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …