چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار املش در مراسم افتتاح پروژه های این شهر:توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از مهمترین اهداف این شهرداری

اختصاصی همای گیلان:همزمان با سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه های شهرداری املش با حضور امام جمعه شهرستان املش ، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر املش و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

photo_2016-02-11_00-28-20
در این مراسم ریحانی شهردار املش ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر و همچنین قدردانی از حضور مسئولین گفت : همانطور که مستحضرید یکی از مهمترین اولویتهای شهرداری و شورای اسلامی ارتقاء رضایتمندی مردم و توسعه و پیشرفت شهر با اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی است. از این رو در این راستا با اقدامات کارشناسی شده تلاش گردید تا بتوانیم مسیر توسعه و پیشرفت شهر را با شتاب بیشتری طی کنیم.
شهردار املش بیان داشت : توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از ارائه خدمات توسط شهرداری یکی از مهمترین اولویت های ماست که با توکل به خدا و حمایت مسئولین محترم شهرستانی و استانی در سایه دولت تدبیر و امید جهت خدمت رسانی به مردم هدف گزاری شده است؛ رسیدن به این هدف میسر نخواهد شد مگر با حمایت شهروندان و مسئولین محترم .
وی ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر گفت : باید اعلام نمایم موفق ترین تیم شهرداری و شورای اسلامی در بین شهرهای همتراز هستیم و از این جهت دست تمامی اعضای شورای اسلامی شهر را به دلیل تعامل سازنده جهت خدمت به شهر و شهروندان می بوسم.
ریحانی تصریح کرد : یقینا توسعه این شهر به زندگی بهتر یکایک ما برمی گردد و توسعه محقق نمی شود مگر با پذیرش نقش و مسئولین فردی و اجتماعی هریک از شهروندان . می دانیم و آگاهیم که راه دشواری در پیش داریم، نمی توانیم آرمانها را فراموش کنیم اما می توانیم برای رسیدن به آن تلاش نماییم.
شهردار املش در ادامه به پروژه های شهرداری املش اشاره کرد و گفت : پروژه آسفالت خیابان های آزادگان و غفاری ، آسفالت کوچه های خاکی سطح شهر ، موزاییک فرش پیاده رو خیابان آزادگان و چمران، پالت فرش پیاده رو خیابان شهید بهشتی وجدول گذاری و پالت فرش کوچه های مهارت و وصال و همچنین جدول گذاری کوچه میهن جهت هدایت آبهای سطحی از جمله پروژه های این ایام است.
وی در ادامه احداث پل بتنی کوچه بیان ، لوله گذاری قسمتی از کوچه مروارید تا بلوار سفیر امید ، احداث زمین بازی اسکیت در پارک گلستان ، خرید و نصب وسایل بازی پلی استین در پارک گلستان، احداث ایستگاه تاکسی درون شهری و نورپردازی معابر شهری را از دیگر پروژه های شهرداری املش برشمرد.
ریحانی شهردار املش تصریح داشت : پروژه تهیه طرح مطالعاتی هدایت آبهای سطحی ، تهیه طرح مطالعاتی بافت تاریخی املش، تهیه طرح اجرایی کمربندی آیت ا.. طالقانی از دیگر برنامه های شهرداری می باشد.
در این مراسم جانعلی پور رییس شورای اسلامی شهر املش نیز ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر گفت : با توجه به شرایط مالی سختی که امسال داشته ایم به نمایندگی از اعضای شورای شهر از شهردار محترم، جهت انجام حجم بالای عملیات عمرانی در شهر قدردانی می نمایم.
وی گفت : بحث آسفالت یکی از دغدغه های اصلی اعضای شورا و شهرداری بوده است که تا به امروز آسفالت کوچه هایی به پایان رسیده و بیست کوچه دیگر نیز در دست اقدام است که امیدواریم در این راستا بتوانیم بزودی آنچه را که باعث خوشحالی و رضایت شهروندان می شود برایشان به ارمغان آوریم.
اسماعیلیان فرماندار املش نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات خوب شهرداری گفت : مدیریت شهری اگر همراه با همکاری و برنامه از پیش تعیین شده باشد یقینا به اهداف خود دست خواهد یافت.
فرماندار املش بیان داشت : مصوبات شورای شهر اگر از یکپارپگی و اتفاق نظر اکثریت اعضای شورا برخوردار باشد ، یقینا از حمایت بنده نیز برخوردار خواهد بود تا دست شهردار در راستای خدمات رسانی به مردم باز باشد.
وی تصریح کرد : مبلمان شهری املش ، یک شهر توسعه یافته سنتی است. بنابراین مدیریت شهری مسیر خود را باید گونه ای تنظیم نماید تا نیاز و رضایت مندی شهروندان را به دست آورد. اگر مردم از زیبایی شهر رضایت داشته باشند نشان از سرزندگی و پویایی مسئولین آن شهر را می رساند.
اسماعیلیان افزود : مبلمان شهری املش در حال حاضر رضایت من را جلب نکرده است که امیدوارم بزودی با همکاری و مدیریت شهری ، با حداقل هزینه مالی بتوانیم با ایجاد مبلمان شهری مناسب رضایت شهروندان را جلب نماییم.

photo_2016-02-11_00-28-40 photo_2016-02-11_00-28-45 photo_2016-02-11_00-28-53 photo_2016-02-11_00-29-02

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …