چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار املش گزارش عملکرد شهرداری٬ در یک ماهه ی پنجم حضور خود را ارائه نمود

درآمد شهرداری املش در یک ماهه اخیر به مبلغ ۸/۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال بود

اختصاصی همای گیلان، مهندس رنجبر شهردار املش همچون چهارماه گذشته ٬ گزارش عملکرد شهرداری در یک ماهه پنجم حضورخود( ۹۶/۱۲/۷الی ۹۷/۱/۷) را ارائه کرد و گفت: درآمد شهرداری املش در یک ماهه اخیر به مبلغ ۸/۳۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال و هزینه های انجام شده به مبلغ ۱۰/۱۳۷/۵۶۴/۶۷۰ ریال است .

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته در ماه اخیر اظهار داشت : ادامه موزاییک فرش ضلع جنوبی پیاده روی خیابان شهید چمران(روبروی دانشگاه پیام نور) به مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع ، شن ریزی و گریدر زدن معابر خاکی سطح شهر ، ادامه اجرای سرویس بهداشتی پارک میرزا کوچک خان املش و اجرای جدول کتابی دور پارک میرزا کوچک خان از نمونه کارهای انجام شده در این ماه بوده است.

 

اتمام فاز اول لایروبی استخر بالا زربیجار به مساحت تقریبی ۶ هکتار و با اعتبار داخلی ۴۰ میلیون توما

شهردار املش ضمن اشاره به ادامه موزاییک فرش محوطه استخر بالا زربیجار به مساحت تقریبی ۲۵۰ متر مربع و لوله گذاری کوچه پرنیان از خیابان شهید نامجو(پشت شهرداری) جهت هدایت آبهای سطحی به طول تقریبی ۱۵ متر اظهار کرد: شروع جدول گذاری خیابان شهید مطهری(منطقه سرچور) ، اجرای لکه گیری آسفالت معابر اصلی شهر املش به مساحت تقریبی ۲۰۰ مترمربع ، اتمام فاز اول لایروبی استخر بالا زربیجار به مساحت تقریبی ۶ هکتار و با اعتبار داخلی ۴۰ میلیون تومان و نیز از نمونه های دیگر اقدامات انجام گرفته در این ماه می باشد.

 

خرید و تجهیز ماشین آلات اداری و خدماتی

وی در ادامه افزود: لکه گیری موزاییک فرش جلوی بانک مسکن واقع در میدان امام حسین(ع) و جنب بانک کشاورزی واقع در خیابان شهید منتظری و خرید و تجهیز ماشین آلات اداری و خدماتی(تعداد دو دستگاه ماشین خاور و یک دستگاه پژو پارس) دو نمونه از موارد انجام گرفته می باشد.

مهندس رنجبر با اشاره به لوله گذاری کوچه شهید داداشی از کمربندی آیت اله طالقانی جهت هدایت آبهای سطحی به طول تقریبی ۲۰ متر بیان داشت: اصلاح منهول فاضلاب جلوی منزل آقای اخلاقی واقع در خیابان شهید دستغیب(کوچه رهبری)، اطفاء حریق به تعداد ۴ مورد ، کاشت گلهای فصلی بنفشه همیشه بهار و قلم فور در نقاط مختلف شهر ، کاشت گلهای فصلی و کاشت نهال توسط دانش آموزان و مسئولین شهرستان در روز درختکاری از جمله اقدامات ماه پنجم تصدی وی می باشد.

 

اجرای کارناوال شادی و نوروزخوانی بمناسبت ایام نوروز

وی به برنامه های ایام نوروز نیز اشاره نمود و گفت: اجرای کارناوال شادی و نوروزخوانی بمناسبت ایام نوروز، اجرای سفره هفت سین در سطح شهر و شهرداری و همچنین آذین بندی سطح شهر به مناسبت ایام نوروز از جمله برنامه های مناسبتی بودند.

 

جابجایی تعداد ۳۰ اصله تیرهای برق مزاحم سطح شهر با اعتبار داخلی شهرداری بمبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

شهردار املش با بیان این موضوع که احداث دفتر اداری مراجعات مردمی آرامستان شهرداری املش در حال اجرا می باشد به سایر اقدامات اشاره نمود و گفت: نظافت روزانه سطح شهر ، جمع آوری ضایعات و نخاله های سطح شهر ،نصب تابلوی کوچه ها و خیابانهای فاقد نام و اجرای تفکیک زباله از مبدا با همکاری شرکت صدرا نگین شمال از جمله کارهای انجام گرفته می باشد.
وی در پایان یادآورشد : پخش مصاحبه تلویزیونی شهردار املش از شبکه باران برنامه جلوه های تلاش بهاری و جابجایی تعداد ۳۰ اصله تیرهای برق مزاحم سطح شهر با اعتبار داخلی شهرداری بمبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و با همکاری اداره برق شهرستان دو نمونه از اقدامات این شهرداری در یک ماهه پنجم می باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …